Tulis aktiiviseen pelaamiseen tietokoneella sekä X360:sen pelaamiseen Vahtoehtoja -Mirai DTL-632V200 -Acer AL2216WSD -BenQ FP222WH -Asus MW221U -HP w2207v -Samsung SyncMaster 225BW -Fujitsu-Siemens SCALEOVIEW L22-W3 -Lenovo D221 -Samsung SyncMaster 226BW -Viewsonic VX2245wm -Lisää saa ehdotella Budjetti: 620€
Makuasiaksi menee, joku varmasti sanoo että: "osta toi, älä tota, se on ihan **ska!" .. mutta ota nyt näiden perusteista selvää. Tässä omia plussia ja miinuksia, sinä sen päätöksen kuitenkin teet: Mirai: + 32" nättö SWEEEET! - Hinta väh 500e - 7ms vasteaika arveluttaa hiukan Acer: + Hinta mukavasti 250e paikkeilla BenQ: - Kalliimpi kuin Acer - Rumempi kuin Acer - Painavampi kuin Acer Asus: + 2ms vasteaika, aivan loistava! + Nätti! +/- Kaiuttimet HP: + Tyylikäs + USB hubi +/- kaiuttimet - 9kg painoa Samsung 225: - Ruma Fuji: Nothing to say Lenovo: + Ihan nätti - hinta lähes 350e Samsung 226: + Ehdottomasti tyylikkäin + 2ms vasteaika! - ~350e Viewsonic: + USB hubi +/- on olevinaan tyylikäs, massiivinen jalusta tosin häiritsee minua +/- kaiuttimet +/- doc iPodille - hinta ~375e Ja nämä ovat vaan oma mielipide, en sen kummemmin siis perustele eikä perusteluja kannata minulta kysyä. Jos saisin valita noista, olisi se samsung 226BW. Päädyin aika helposti itse tuohon. Toisena himottaisi tuo 32" näyttö!! Mutta onkohan se turhan suuri tietokoneen näytöksi?
Kiitos kiitos ja vielä kerran kiitos... Mirain varmaan ostaisin mutta tuo vasteaika? Ja vielä LCD TV Ajattelin tuota Asusta (Nätti, 2ms vasteaika kajareita ei tulisi käytettyä koska on kajaritkin ostettava) tai Samsung 226BW (Nätti, 2ms vasteaika, kontrasti ainut miinus on hinta:/) Mutta enköhän huomenna kaupasta raahaudu samsungi kainalossa
Kaupasta kotiin on tultu LG flatron wide näyttö mukana ja erittäin hyvä näyttö siksi että - ei mitään ongelmaa kuvan kanssa - 2ms vasteaika - 3000:1 kontrasti - ei tee ghost imagea kun fps yli sadan - suosittelen kaikille koska hinta oli 329? huippu hyvästä näytöstä
oliko WTQ? jos oli niin väittäsin että on hämminkiä, ghost ongelma tulee tuossa näemmä varsin epämääräsesti esille ja sitä ei välttämättä edes tosin huomaa ellei kiinnitä huomiota..
WTQ? meinaa mitä? Minulla ei ainakaan ole ollut yhtään mitää ongelmia olen näyttöä tarkastellut paljon hämmingin varalta
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t461285 tuolta voi löytyä syy viimisistä viesteistä. PS. Etusivulle kerätty paljonkin 22" näyttöjä, ettei mene ihan turhan jauhamiseksi tämä..
Tämmöistä ongelmaa itsellänikin on; Ostit mitä tahansa niin käy ilmi että isot pojat on sanoneet että se on paskaa.
Budjettisi vaikuttaa niin korkealta, että hanki hyvä ihminen PVA-paneelilla varustettu näyttö, nuo TN-paneelit ovat *lähes* luokattomia elleivät silmäsi ole kaihin riivaamat. Tuossa esimerkki sellaisesta: http://www.samsung.com/fi/products/monitors/tft21_40/215tw.asp Mikäli vielä hieman lisäät budjettiasi, voitkin jo harkita Eizoa.