Yritin etsiä ongelmaani vastausta, mutta joko olen ollut sokea, en ole osannut etsiä oikeilla hakusanoilla ja/tai tällaista ongelmaa ei ole kellään ollut. Jos aluuelta löytyy tällainen topic, olen pahoillani vaivasta. Eli luulen, että ongelmani on uudessa näytönohjaimessa. Entinen näytönohjaimen TNT2 toimi mainiosti koneessani (Samsung, Athlon 1000mhz, 128ram, win me) mutta kun ostin pelin Call Of Duty, rupesi näyttikseni valittamaan ajureita. Kävin hakemassa uusimmat ajurit, mutta ei auta: Peli ei käynnistynyt. Sain kaverilta uuden näytönohjaimen: Geforce 2mx kaksisataa jotain. Tällä ohjaimella peli toimii, mutta jostain syystä välillä käytttessäni konetta muuten, esim. mIRC:ssä, surfaillessani netissä, näyttö sammuu noin sekunniksi ja sitten se käynnistyy taas. Näyttö ei siis sammu, vaan siinä palaa kyllä valo, mutta ruutu muuttuu mustaksi. Joskus selviän pelkällä säikähdyksellä, joskus hiiren kursori on jäänyt paikoilleen, mutta pystyn käyttämään konetta "näkymättömällä" kursorilla, jota ei nää. Eli kursori saattaa jumittua vaikka linkin päälle eikä se liiku enää mihinkään. Pahimillaan tämä "pimennys" jää, eikä kone vastaa näppäin-komentoihin tai minihkään muuhunkaan ja joudun käynnistämään koneen virtanappulasta. Saatoin selittää hieman vaikeasti mutta jos jollain on ollut samanlainen ongelma tai tietää vastauksen, olisin ikuisesti kiitollinen!
Seuraavaksi lyö enter:iä kun kirjoitat tekstiä niin sitä on mukavampi lukea. Call of duty ei toimi TNT 2 kortilla. Oletko asentanut ajurit uudestaan kun pistit Geforce:n kiinni?