Elikkäs en löytäny apua muualta. Semmonen ongelma on että olin käyttämässä konettani ihan normaalisti, eli pelaamassa ja kuuntelin musiikkia, sitten välillä ruutu värähti ouvosti, se ei häirinny, mutta sitten se kuva vetäytyi keskelle ja pimeni kokonaan, musiikki jäi soimaan ja näytön virtanappula oli vihreä, käynnistin koneen uudelleen muuten toimi normaalisti mutta näyttöön ei tullut kuvaa. Näyttö on jo ollu minulla parilla koneela eli jokusen vuoden vanha. Pientä satunnaista värähtelyä oli jo ollut aikasmmin. En tiiä vaikuttiko siihen että ennen kun näyttö pimeni ja värähteli niin olin vaihtellu kaijuttimien ja kuulokkeiden johtoja ja yritin saada mikrofonia toimimaan. Missähän vika? kone oli kesällä korjauksessa kun emolevy oli kärähtäny, mutt sen jälkeen en ole koneen sisälle rämpinyt. olisi hyvä jos pian vastailisia, kun en voi ollenkaan nyt käytää omaa konettani ja siellä on kaikki opsikelutehtäväykin jotka pitäis palauttaa parin päivän päästä.
ainiin se vielä että kokeilin näyttöä kannettavan kanssa ja sama juttu vihree valo palo mutta kuvaa ei tullu, niin pittääkö sitä lähtee ostamaan uusi näyttö?
Tuon perusteella vaikuttaisi siltä että näyttö on rikki. Eli ei muuta kuin uutta näyttöä ostamaan! Voisit tietysti, jos mahdollista, kokeilla ensin koneeseesi jotain toista näyttöä ja varmistaa sillä ettei vika ole esim. koneesi näytönohjaimessa. Mutta koska olet jo koettanut näyttöä läppäriin eikä kuvaa tullut, niin aika varmaa on että vika on näytössä .