meen bf2, sitte meen mun claaniservuu (gamert), meen pelaa abaut 2 min, näyttö menee ihan totally black, lukee "valmiustila" en ymmarra miten sais sen kayntii..tama toistuu: bf2,jk,et,hl kaikki maholliset pelit mitka vaatii levyn / launchaamisen.. ainoo tyyli joka toimii on: reboottaa tietokoneen virtanapista on/off.. en voi pelata missaa servussa missaa pelissa..mika hitto tassa on! oon kokeillu jo melkei kaikkee.. mulla o LG FLATRON L1715S näyttö..epäilen myös ylikuumenemista koska asteet ovat: temp1:45c temp2:51c temp3:127c HD0:51c core:49.. auttakaa pliis
Ennen kun aloitan yrittään auttaa voisin neuvoa että useammat eivät edes katso viestiketjua jonka nimi on "ISO PAHA ONGELMA! APUA!" eli yritä laittaa parempi nimi tässä tapauksessa ehkä "Näyttö pimenee, neuvoja?" tjsp. mikä on temp3? jos se on näyttis niin näytön sammuminen johtuu luultavasti siitä että näyttis ylikuumenee, sama melkein kaikkea kohtaan. Liitä specsit myös.
Kannattaa ottaa koppa auki ja tarkistaa pyöriikö kaikki tuulettimet kunnolla. Lämmöt nousevat kyllä nopesti korkeiksi jos tuulettimien pyöriminen lakkaa.
saakelin retku ... auttaiskohan uuen koneen osto..on ollu sama jo 4 vuotta mut kovalevy vaihettii 3k sitte.. siis kyll toi ihmeen tuuletin pyörii iha hyvi mut e vaa oikee kesta tata.. ostan uuen konee anyway lol
järjestelmä: microsoft windows xp home edition version 2002 service pack2 rekisteröity käyttäjä: omistaja tietokone: AMD Athlon(tm) 64 processor 3200+ 2.20 GHz fyysinen osoite laajennus noitako tarvitaa?