Elikkäs kone on semmonen paketti kone (pavilion t849.fi) missä tuli mukana semmonen 17" molo. hommasin acerin 19" litteen näytön mut kuva päivittyy aina sillai et joutuu käsin säätään sen kohdalleen. osaiskohan kukaan sanoo missä olis vika vai eikö toi näyttö vaan sovi tähän koneeseen?
Tuliko näytön mukna mitään CD-levyä? Voisi olla että täytyy asentaa ajurit koneelle. Ja voit kokeilla myös laittaa uusimmat näytönohjaimen ajurit.
Tuli siin joku cd mut ei mun miälest mitään ajureita. Ajurit oon päivittäny atin sivuilta mut ei mitään vaikutusta.
onhan sulla varmasti oikea resoluutio? 17 ja 19" näytöillä eri resoluutio. 19" resoluution pitäis olla 1280x1024, ainakin yleisimmissä näytöissä.
Esim. Käynnistä/ohjauspaneeli/näyttö/asetukset. Muitakin reittejä sinne on. Pitäisi näkyä tietoa näytöstä/näytönohjaimesta. Näyttää toki muutakin tietoa. Niin, kyllähän sinulla on Windows XP.? Jos on joku muu käyttis, niin on toiset ohjeet, joita en muista.
Kannattaiskohan kokeilla Käynnistä/ohjauspaneeli/lisää laite/, siellä asettaa näytön mukana tullut romppu koneeseen, sitten seuraava-nappulasta, ja jatkaa ohjeiden mukaan. Windowsin pitäisi nyt löytää rompulta tarvittavat tiedot näytön asentamiseksi. Eli minun käsityksen mukaan, jos saat näytön asennettua, niin pitäisi alkaa toimimaan ne asetukset.
No vois mennä aiempaa mukaellen ja koettaa siellä seuraava-nappulan jälkeen muuttaa asennussuuntaa Windowsiin päin ja valita näyttö/Acer/se sinun mallisi, jotenkin noin se menee, en ihan muista. Eli unohtaa se romppu.
Seuraavaksi voisit Googlettaa näyttösi. Ajurit varmaankin löytyvät sieltä. Käsitykseni on, että tarvitsee ajurit, koska Windows ei tunnista näyttöä oikein. Voin tietysti olla väärässä, mutta keinot alkavat olla vähissä. http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html Tuossapa osoite, mistä löydät ajurit.