näyttö ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi ktk 17.05.2005.

1. ktk

ktk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on 96p samtron näyttö ja rupiaa ottaa jo hermoille...se hävittää näytön asetukset jos sen sammuttaa virtanappulasta.onko jotain säädöksiä mulla väärin vai onko tos näytös sisällä patteri joka pitäis muistit tallel kun virrat on pois??helppii kiitos etukäteen!!

2.  
  3. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En tiedä onko näytössä patteria, mutta aika erikoiselta ongelma vaikuttaa. En usko että vika on itse tekemissäsi asetuksissa vaan homma on ihan puhtaasti tuotevika.

En pysty asiaan paljon muuta sanomaan kuin että takuuhuoltoon tulisi viedä.

4. admins

admins Guest

kannattaa katsoa ohjekirjasta pitääkö asetukset jotenki tallettaa
    tai muu asetus päällä mikä palauttaa oletus asetukset.

5. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Semmoinen juttu vielä että powerstrip, nimisellä ohjelmalla saat näytön asetukset määriteltyä softapohjaisesti, eli powerstrip määrittää käynnistyessään näytölle asetukset, jotka mahdollistavat kuvakoon säätämisen sopivaksi, resoluutio, kirkkaus ja virkistystaajuus mukaanlukien. Softa on ihan asiallinen, helppokäyttöinen ja suomenkielinen jos haluat testailla.

6. ktk

ktk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juu kattelin netistä ohjekirjan mut ei siellä mitään apua ollut räppälisin kaikkee sen mukaan mut ei mitään ohjetta et talleta säädot tai vastaavaa

7. pahis

pahis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sanoisin et päivitä ajurit ja joku ohjelmisto(esim. ati catalys control center tai ati toolbar. en tiedä käyvätkö juuri sinulle), ettei vaan oo softapuolesta kyse.

Jaa tämä sivu