Näyttö kuvankäsittelyyn?

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi jlauren 29.12.2007.

1. jlauren

jlauren Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli olen hankkimassa kokonaan uutta konetta ja näyttöä ja paketti tulee lähinnä valokuvien käsittelyyn ja muun grafiikan tekemiseen. En pelaile koneella käytännössä ollenkaan.

Näyttö pitäisi saada 300 eurolla.. tai ainakaan hirveesti ei saisi mennä yli. Tuumia mielellään 20" tai 22".

Olen ymmärtänyt että S-IPS -paneelilla varustetut näytöt ovat tälläisiin hommiin parhaita?
    ... ja tällä paneelilla näyttöjä ei taida hirveesti tuohon hintaan löytyä.. :p

Kuitenkin näiden kriteerien puitteissa olen nyt päätynyt Acerin AL2032WB malliin. Hinta postikuluineen noin 290e.

Onko kellään tästä näytöstä kokemuksia ja tuleeko mieleen muita varteenotettavia vaihtoehtoja tälläisiin hommiin?

Kiitos

2.  
  3. aposo

aposo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuota AL2032WB:tä nyt hetken käyttäneenä voin kyllä suositella sitä kuvankäsittelyyn. Tuohon hintaan ei juuri yhtä hyvää kuvankäsittelyyn tahdo löytyä. Tosin nuo näytöt eivät ole S-IPS -paneelilla vaan P-MVA vaikka Acer toisin väittääkin. Näin sis oli ainakin oman yksilöni kohdalla ja taitaa olla tuo tilanne kaikkien uudempien kappaleiden kohdalla.

Jaa tämä sivu