Elikkäs, kun olen antanut koneeni olla päällä vähän pisempään, muutamia päiviä, alkaa näyttö "aaltoilemaan". Välillä olen myös havainnut "vauhtiraitoja" näytössä. Silloin olen yrittänyt laittaa tuota näyttiksen ja näytön välistä kaapelia paremmin paikoilleen. Joskus se on auttanut. Johtuuko tämä aaltoilu tuosta kaapelista, vai onko näyttis hajoamassa?
Oletan että kyseesä on putki näyttö koska en vastaavanlaisesta moire ja magneetti häiriö ilmiöstä ole kuullut littunäyttöjen yhteydessä. Kokeile näytön asetuksista moire ja degauss säätöjä ja poista kaikki mahdolliset suojaamattomat magneettilähteet vierestä (esim. kaijuttimet). Toisaalta putkinäyttöjen keskiikä alkaa olla niin korkea että saattaa olla näyttökin hajoamassa. Jos taas kyse on littunäytöstä niin ainut asia mikä itselle tulee mieleen on VGA liitäntää käyttäessä synkronointi ongelma A/D muuntimessa johon myös pitäisi löytyä näytöstä säädöt.
Joo tällanen mirain litteä näyttö on käytössä. Pitää kokeilla noista asetuksista säätää jos sais kohalleen.