Näytönohjainko menossa hajalla? Apua tarvitaan!

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi saaben 17.07.2008.

1. saaben

saaben Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No niin, eli heti kärkeen pahoittelut uudesta threadista, mutta aikaisemman otsikkoa en osannut muuttaa ja jos sen pohjalle olisi kirjoitettanut ei apua luultavasti olisi löytynyt. Eli edelleen sama vika kummittelee. Nyt olen poistanut ensin vanhat ajurit, putsannut Drivercleanerilla ja CC-Cleanerilla koneen, asensin uudet ajurit ja vika jatkui. Juuri poistin nämä uudemmatkin ja laitoin tilalle omega-ajurit vaan vika on ja pysyy. Lämmöistä ei ole kyse. Eli onko grafiikkapiiri leipomassa kiinni vai mikä mättää? Tuossa vielä siis kuva siitä mitä kone tekee: http://www.aijaa.com/v.php?i=2357544.jpg

Näytössä vika ei ollut, se on testattu jo ja yksi varmaan huomionarvoinen seikka on se, että nuiden viivojen tullessa näyttöön, kun käytän esim. selain-ikkunaani työpöydän "päällä" se tavallaan pyyhkii nämä häiriöt pois. Selainikkunaan niitä tulee todella harvoin. Olen käyttänyt myöskin näytönohjaimen irti ja putsannut sen, laittanut toisen virtapiuhan lisävirtaliittimeen ja muutenkin putsaillut pölyt pois vaan ei auta. Jos jotain unohtui voi lukea lisää tietoja tuolta aiemmasta threadista. Kiitos avusta jo etukäteen.

E: Ja vielä sen verran, että esim. eilen kone toimi miltei koko päivän moitteitta.

Viimeksi muokattu: 17.07.2008
  2.  
  3. QcK

QcK Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun näyttis teki just ton saman. Takuuseen sen sitten laitoin ja uuden sain tilalle koska näyttiksessä oli vika. Eli uskon hyvin vahvasti että sulla on tossa sama vika ku mullakii oli aikoinaa.

4. saaben

saaben Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, lähinnä omakohtaisia kokemuksia hainkin. No eipä tuossa onneksi korkealta tipu hinnan suhteen, mutta jos jollakin kuitenki olisi jotain lisättävää, niin kertokaa toki!

Jaa tämä sivu