Lämpeneekö näytönohjain liikaa, kun pukkaa tälläistä viestiä aina välillä. "VPU Recover on nollannut grafiikkakiihdyttimen, koska se ei enään vastannut näytönohjaimen komentoihin"?? Vai mistä johtuu. Ja näyttis on RADEON 9600 pro 128 meganen.
Mene näytönohjaimen asetuksiin, kellon vierestä "ATI" kuvake. Jostain välilehdeltä löytyy "VPU Recover" valikko josta voi moisen ottaa pois päältä, eipä nollaa enää. En oikeen itsekkään tiedä mistä se johtuu, joku Kakka-Atin ominaisuus varmaan
Otettu pois päältä. Katsotaan mitä tekee vai tekeekö mitään. Tuli ihan senkin takia noi lämmöt mieleen, kun välillä esim. jossain raskaammaassa pelissä rupeaa nykimään.
Veikkaisin että vikaa on Radeonin ajureissa. Itselläni on vanha mopo Radeon 7000, ja aikoinaan se koko ajan heitteli tuota Windows 2000:ssa . Syynä olivat ajuri ongelmat. Radeonilla nuo ajurit ovat ainakin tuolla mallilla olleet syvällä, itse muistaakseni otin tuon VPU Recoverin jossain vaiheessa suosiolla pois. Paras neuvo minkä itse olen todennut omistamallani Radeonin kortilla, on että kannattaa kokeilla ajureita summa mutikassa yksi kerrallaan ja katso mikä toimii ilman ongelmia. Uusimmat eivät ainakaan minulla toimineet paremmin kuin vanhemmat.