Näytönohjain Tiltaa?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi ..Andy.. 22.08.2008.

1. ..Andy..

..Andy.. Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs tämmöinen probleema oisi nyt minulla: Eli koneessani on Club3D geforce 8400GS Näytönohjain, joka on pari viikkoa sitten alkanut toimia erittäin huonosti. Eli kun koittaa käynnistää konetta, niin kaikki tekstit koneen käynnistyksessä ovat läpinäkyviä ja suttuisia. Windowsiin asti kortin ollessa päällä ei pääse, Blue Screen of death tulee ja sammuttaa koneen. Parin kerran olen nyt tässä lähipäivinä päässyt kirjautumaan Windowsiin asti, mutta noin 10 min kulutta, Tietokone tiltaa ihan kokonaan, eli kuva jää jumittamaan paikalleen ilman mitään virheilmoitusta tai sen kummempaa, tai sitten näytölle alkaa tulla pikkuhiljaa kirkkaita värejä, ja lopuksi se jumittaa ja näyttö menee ihan vaaleanpunaiseksi. En ole kellottanut korttia ollenkaan eli siitä sen ei pitäisi johtua. Voiko se sitten olla ylikuumenemista? mitä olen kokeillut sitä näytönohjainta joskus, niin se on tulikuuma.

Kiitos etukäteen vastauksista.

2.  
  3. RIVALSHOW

RIVALSHOW Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. mr47

mr47 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli sama ongelman saman valmistajan 7600GS:n ja 7600GT:n kanssa.

Ei siinä muu auttanut kuin palauttaa tuo verkkokauppa.comiin, tuo ei todellakaaan ole mikään laatuvalmistaja, tai sitten olen saanut maantantai version 3 kertaa.

5. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    "Voiko se sitten olla ylikuumenemista?"

Aika nopeaa olisi, jollei windowsiin pääse. Pyöriikö siinä näyttiksessä tuuletin lainkaan vai onko joku passiivi jäähdytys siinä kortissa?

Club3D ei ole laatuvalmistaja, joten voi olla torstain tai vaikkapa lauantain maanantaikappale.;)

Viimeksi muokattu: 26.08.2008

Jaa tämä sivu