-Gainnward 4800 special edition "Gold" (AGP 8x). Näytönohjain -Octek Rmino Ase 333 (4x). Emolevy Eli, kun laitan tuon näytönohjaimen kiinni koneesee niin näyttö on tyhjä ja se ei mene WIN.. Asti ollenkaa. No kun laitan mun vanhan PAS*** kiinni=Eli Matrox Mystique 220 4mb (PCI) näytönohjaimen kiinni kans yhtäaikaan niin johan alkaa pelittää... Ja sama kortti toimii kavereilla mutta ei MULLA ?? Voiko olla näytössä vikaa tai emossa tai jossain muussa....???? En usko kumminkaan että kortissa olisi vikaa kun sehän toimii muilla Se sama kortti joka vaatii mun koneessa vanhan näytönohjaimen,.,===m)(?= Olen kysynyt monelta tätä probleemaa mutta kukaan ei tajua miten se nyt vaatii jotain vanhaa olematonta näytönohjainta. Olen vuoden verran ollut ongelmani kanssa AUTTAKAA!!!!!!!!! PLIIS JOS JOKU TITÄNEE TÄSTÄ? Jos selitin epäselvästi niin kysykää niin kerro.
250w.. mutta ei se ole siitä kiinni koska kaverillaon 230w ja se tomii sen virtalähteellä sekä me vielä vaihdettiin virtalähteitä eikä alkanu pelaa kummiskaa???? ???? voiko olla että pitäis päivittää BIOS? taio muuta vastaavaa emon kanssa tehä??
Eikös Emon pidä olla yhteensopiva Sen ohjaimen kanssa? Kannattaahan sekin nyt varmistaa.. Kans Jos Vetäsit vaan koneen sammuksiin ja uuden näyttiksen kiinne ni saattaa olla et sun pitää Formatoida kone ja sitten asentaa se uusohjain.. jos ne vanhan ohjaimen ajurit jumittaa jotain?
Se on tehty jo mutta ei auta... ja kun mä laitan sen uuden niin se ei ees näytä sitä alkukäynnistystä.. ei pelkästään uuden kanssa vaan myös sen vanhan ja uuden 3d kortin kanssa kun neovat yhtäaikaa kiinni... kaikenlaista on testattu eikä kukaan osannut sanoa mistä se johtuu..
kokeileppas laittaa vanha kortti kiinni ja biossista laitat ensisijaiseksi näytön ohjaimeksi AGP:n ja kokeilet sit sitä uutta. powerin teho voi tosiaan loppua..vaikka kaverillasi se toimisikin. laadussakin on eroja hyvä 230W pelaa paremmin kuin huono 250W..