Tietääkö kukaan onko geforce4 ti4600 nätönohjaimella ja gigabyten GA-7VRXP emolla yhteensopivuus ongelmia??? mulla ei ainakaan toimi kone kovin vakaasti noilla....
päivää vaan.joo mulla on ongelma.mulla on toshiba 500mzh celebron tietokone.ja ongelma on että tässähän on intergroitu toi intelin näytön ohjain. olen nyt ostanut nvidian geforce2mx-400 näytönohjaimen siis semmosen pci paikkaan sopivan.enkä tiedä miten toimia.että sais sen käyttöön. käyttis on win98. ja näyttö on philips 107e 17 tuuman.olisko joku niin viisas että osaisi neuvoa. kiitos.
uolevise: Löytyykö Sinulta tuon Toshiban emon manuaalia, josta katsot, mihin PCI-väylään asennat tuon uuden näytönohjaimesi. Minä lykkäisin sen ensimmäiseen ylhäältä päin, mikäli koneesi on ns. pystymallinen Mini tai Midi-ATX. Kokeilemallahan se kylläkin selviää. Asennettuasi kortin, mene biosin setuppiin disabloimaan tuo integroitu ohjain. Sitten annat koneen käynnistyä ja sen pitäisi havaita uuden laitteen ja pyytää Windowsin asennus-CD:tä. Mikäli kaikki sujuu hyvin, voit tämän jälkeen asentaa uudelle ohjaimellesi sen mukana tulleet ajurit ja lopuksi vielä Directx:n. Lykkyä tykö!
hankto Ilmeisesti kenelläkään ei ole tietoa emolevysi GA-7VRXP:n ja Geforce 4 ti4600 näytönohjaimen välisistä epäsopivuuksista, joten veikkaisin näytönohjaimesi ajureita. Joko niitä ei ole asennettu oikein, tai muuten eivät pelitä. Ihan vaan kokeeksi voisit asentaa tilalle Omegan virittämät ajurit, jotka perustuvat ndivian detonaattoreihin ja joita käytän itsekin. Nopeudessa ne eivät kilpaile, vaan kuvan laadussa. Asennuskin on helppo. Asennusohjelma syrjäyttää kaikki entiset kummajaiset ja korvaa omillaan. Asennuksen poisto on yhtä helppoa. Oheisesta linkistä pääset imuroimaan ko. ajurit ja lukemaan miten muutat biossisi asetukset ohjaimelle sopiviksi. Lopuksi tietysti asennat directx:n uudelleen. Sitten vielä, oletko huomannut, että emosi uusin bios on jo f11. Senkin voisit samalla päivittää, kun muutenkin rukkaat niitä asetuksia. http://www.omegacorner.com/