Eli eikös tuo "kellotus" vaikuta näytönohjaimen tehoihin? miten se tehdään? itselläni on vuosia vanha sapphire radeon 9200se näyttis ja haluisin siihen lisää tehoja. Joten miten se tehdään? Ja kaikke neuvot please suomenkielellä eikä mitään nörtti koodausta
tämä ohjelma http://www.techpowerup.com/atitool/ parasta atille.. ohjelma etsii itse max arvot corelle ja muistille kuhan tietty laitat sen etsimään
Tuo 9200se taitaa olla passiivijäähyllä, voi kärytä aika lailla jos ihan tappiin nostat. Eiköhän se olisi uuden kortin hankinta suosiolla.
Hommaa uusi kortti vaikka käytettynä, ei tuolla kuuhun mennä edes kellotettuna. Testaa pois kellottamista mutta varo ylikuumenemista.
noin vanhalla kortilla sitä on kyllä hyvä alkaa harjoittelemaan, ei haittaa niin paljoa jos kärähtää (vaikkakin epätodennäköistä) kuin jos olisi joku uusi 500€ maksava kortti ja sen käräyttää.
nooh nooh...eipäs nyt käydä ryttyilee mun kortille kaverilta sain ilmatteeks ja kun ei oikeen oo mun budjettiin varaa laittaa muuten uutta näyttistä...ja vanha on joku hp:n oma kortti, jolla pelatessa fps on jotain 1-20, joten kyllä tuo minulle välttää ( olohuoneessa on x-box 360 jolla enemmän pelailen, nekä siksi viiti panostaa tähän kökkö koneeseen.)
Itselläni oli vielä puolisen vuotta sitten GF2 MX400... Vältti aivan loistavasti! Ja jos itselläni olisi 360:n nurkassa, niin tuskin avaisin nykyistäkään lehmää peli tarkoitukseen (paitsi reaaliaikanaksuissa.
Juuri näin.. ja tää mun kone on muutenkin niin onneton ettei pelkällä näyttiksellä kuntoon saaha..ja lähes kaikki (lue: kaikki) pelit on joko ilmaii ladattuja, lainassa kamuilta tai poltettuja. ja 5/7 tietokone peliä on juuri stragedia.