Mulla on ATI Radeon x550 näyttis ja pelit vähän takkuaa, ajurit vois päivittää, mutta miten? Minä latasin tämän jo: http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/info.asp?AID=9675&TID=7208&OS=10 niin pitääkö vanha ajuri poistaa jollain uninstall jutulla? Jos pitää niin millä? Onko ihan sama että minne tiedosto tiedostopolkuun ajurin asentaa. Olen kuullut (kaverilta), että on semmoinen ohjelma joka asentaa kaikki ajurit ja internet yhteyden automaattisesti, mikä semmoinen ohjelma mahtaa olla?
Uusimman ajurin löydät aina valmistajan sivulta, et tuolta ajuriapajasta. ATI ajurit Ohjauspaneelin Lisää tai poista ohjelmia listan kautta saat poistettua vanhat ajurit. Valikosta löytyy uninstall ohjelma. Tuollaista yleispätevää, kaikkiin koneisiin sopivaa ohjelmaa ei ole olemassa. Joihinkin pakettikoneisiin on olemassa omat päivitys-/asennusohjelmansa, mutta ne ovat tarkoitettu käytettäväksi niissä koneissa mihin ne on asennettukkin. Edit. toki tuo mbnetin versio on tällä hetkellä uusin ja kyllähän nuo suhteellisen hyvin päivittyykin aina, mutta uusin ja toimivin versio löytyy aina valmistajan sivulta
ATI:n Catalystin mukana tulee nykyään myös tuo poisto-ohjelma ([bold]ATI Software Uninstall Utility[/bold]). Joten se hyvin todennäköisesti on jo koneellasi. Katso tuo mainitsemani Lisää tai poista ohjelmia -valikko.