Yritin päivittää Nvidia Geforce 7600 gt:n, koska minun steam support sanoo, että se on vanha ja vaatisi päivityksen. yritin samaa kuin eräs toinen täällä mutta silti steam support näyttää että minulla olisi sama ajuri kuin ennenkin ja että se vaatisi päivityksen, mikä neuvoksi?
pelaan cs ja minun steam sanoo että "Your nVidia display drivers are currently out of date" ja siinä lukee myös näin: Display Adapter: NVIDIA GeForce 7600 GT Display Version: 6.14.11.6218 Recommended Driver Version: 91.47 Recommended Driver Date: 09/01/2006 Joten minun pitäisi päivittää tuo NVIDIA GeForce 7600 GT, elikkä pystyisikö joku teistä cooleista tietäjistä laittaa mulle vähän informaatiota ja kenties jopa linkin mistä saisin päivitettyä ton?
Tästä jos sulla on Xp Kannattaa kysäskellä joltain kaverilta tms. asennusapua ellei ole tietoa että miten se tapahtuu mutta lyhykäisyydessään jotenkin näin: lataa tarvitsemasi näytönohjaimen ajuri valmistajan sivulta=> poista vanha näytönohjaimen ajuri=> asenna uusi näytönohjaimen ajuri Hakua kannattaa kans käyttää