Mulla on vanha 17" putkinäyttö. Alkaakohan näyttö meneen paskaksi, kun näytöllä näkyy varjostumia kuvassa? Samallaisia, kuin olis johto huonosti kiinni. Johto ja näytönohjain on vaihdettu, mutta varjustumat pysyy.. Oisko jotain vinkkiä, ettei tarvis heti lähtä uutta näyttöä ostaan?
Sinuna lähtisin vain kiltisti ostamaan uuden näytön, koska nykypäivänä 19" kuvaputkenkin saa jo vähän yli 10e http://www.huuto.net
Mulla on kans ongelmia noitten varjojen kans... kyseessä on noin vuoden vanha Fujitsu siemens t17-2 Flatti... Varjoja näkuu kaikkialla... kursorissa, kuvakkeissa yms. ongelma on ilmennyt vajaan viikon sisään ja kuin tyhjästä.
Mulla vika oli johdossa, vaikka johto oli uusi. Ilmeisesti niissäkin on eroja!?? Tarkempi paketin tutkiskelu osoitte, että johto oli tarkoitettu alle 15" näytöille. Vanhassa johdossa oli jo niin paljon väljyyttä, että se aiheutti sen osalta varjostumat. Nyt onneksi jo pöydällä uus näyttö Kokeile uutta johtoa, jos kiristykset ei auta. En tiedä tuleeko "flatti" näytöissä tästä syystä varjostumia?
Hienoo... johto oli väljä... tai ainakin näyttäis siltä et kuva parantu kun vaihdoin johdon... iso kiitos!