Elikkäs. Ostin tossa entisen sony trinitron 19" CRT-näytön tilalle sellasen samsung syncmaster 226BW-näytön ja forkkasin koneen. Innoissani siinä cs:ää asensin ja pääsin loputa itse peliinkin. Huomasin siinä että näyttääpä tökerölle tämä. Konffeja säädin ja sain sen sit silleen hyvännäköseks. Eli laitoin sen niinku widescreeniks ettei se näyttäis sellaselta venytetyltä. Resot on kuitenkin sen verran isot siinä, että toi mun mylly ei vaan jaksa pyörittää sitä. Mulla on tällä hetkellä siinä ATI Radeon 9600 seriesin näyttis (128mb), Giga 166Mhz muistia, AMD sempron 2800+ (2,0Ghz) ja emolevy on joku ASROCK:n. Eli noille mitä tossa luettelin niin haluisin uudet osat kohtuullisen halvalla budejtilla. Kotelo on omasta takaa kunnossa ja poweri ja kovo myöskin. Mut halvalla budjetilla hyvin yhteensopivat: emolevy, näyttis, prossu ja muistit. Mahollisimman halvalla mahollisimman hyvät (max. 300e) KIITOS!
kyllä tolla kolmellasadallakin jotain saa, jos pääasiallinen käyttö ei juuri ylitä tota seeässän pelaamista, nii kysysin ensi tosta, että onko kuinka tehokas ja minkä merkkinen, mallinen ja mihin "kantaan" (siis ATX mATX, BTX, mikä?) toi virtalähde. Ku ei tiä et riittääkö uusille komponenteille teho. Lisäks jos se on niinku pakettikoneen mukana tullu ni voin sanoo ihan suoraa et saat kyllä ostaa virtalähteenkin, no jokatapauksessa tossa on ihan hyvät noi muisti(t), prossu ja näyttis, emosta en osaa vielä sanoo, ku pitäs tietää että mitkä noi sun virtalähtees ja kotelos on (veikkaan että ATX mut ei oo varmaa) Prossu: Athlon 64 X2 4800 Muisti: A-Data 1GT DDR2 800MHz, Vitesta, 240-pin DIMM Näyttis: Ati Radeon HD 2400XT 256MB GDDR3 Emo: joku AM2 kantaan kuhan kerrot vähä lisätietoja Voi olla et tartteet uuden virta- lähteen: 380W, EarthWatts EA-380 EC (tää olis sit ATX) Näille tulis jimm's PC storessa hintaa 222 e, ja ku lisäis viel sen emon ni luulis pysyvän budjetissa, jos taas sun vanha poweri riittää (jota en usko) ni sais vähä paremmatki osat.