Näytön hertsit.

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi SLan 26.01.2006.

1. SLan

SLan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo eli ostin uuden koneen jossa on 7800 gt ja mulla oli ennen 9600 xt ja ongelma on se että en saa nyt 1280/1024 resoilla hertsejä suuremmaksi kuin 60, tuolla 9600 xt:llä sain 85 samoilla resoilla. Mistä saisin suurennettua hertsejä nykyisillä resoilla? mulla on crt näyttö ja olen laittanu sen ruksin sieltä pois että se näyttää ne "ei suositeltavatkin".
    "Out of frequency range, Set lower resolution or see monitor users guide" messua tulee kun yritän laittaa suuremmaksi.
    Toivottavasti on oikeassa aihepiirissä tämä topicci :)
    En tiedä olenko nyt IHAN varma tuosta 85 hertsistä mutta ainakin 75 toimis silloin, muttei enää, ja kyllä toi 85 muistaakseni myös.

Viimeksi muokattu: 26.01.2006
  2.  
  3. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    en muista tarkkaan, mutta jostain näyttiksen ajurien valikosta ton saa hoidettua. en muista pitääkö jotain 'pakottaa' vai on siellä joku rasti vaan väärässä paikassa, mut --> näyttiksen ajurit --> pitäs hoitua!

4. SLan

SLan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    oon yrittäny power stripilläkin mut ei, en kyl tiiä mitä tarkotat meinaa oon aika paljo noita ajureita tänää läpi käynyt

5. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    siis ei millään ylimääräsellä softalla vaan nvidian omilla ajureilla, siis forceware:lla. ja siis en mene vannomaan että se tuolta hoitui, mutta aika osaava olen ja itsellä oli sama ongelma, niin ei kyllä kauaa nokka tuhissut kun sain hoidettua.

6. SLan

SLan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihme ja kumma tämä, meinaan sain nyt väännettyä hertsit ylös :D. En säätänyt mitään nyt aamulla, kokeilin vaan niin meni ylös. kone vaan halus vittuilla eilen

7. SLan

SLan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo o, sain noi hertsit nyt hyvin mutta sitten kun käynnistän pelin esim. FEAR niin näyttö menee mustaksi ja tulee saama out of frequency range messua, peli silti käynnistyy sen jälkeen. sama tulee kun poistun pelistä. missä vika?

8. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Näytön ajurit asennettu?

9. SLan

SLan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet: