eli mikä näistä näppiksistä olis paras? Razer Lycosa Logitech G15 Logitech G11 Microsoft SideWinder X6 Roccat Valo muitakin valaistuja näppiksiä saa ehdottaa jos löytyy.
Itselläni on ollut sekä tuo Logitech G11 ja nyt on MS X6. Logitech G11 oli ihan ok näppis, tosin mielestäni on anteeksiantamatonta, että pelinäppiksessä välillä vasen shift jumitti pohjaan jos ei sitä painanut suoraan. Toiseksi macronäppäimet sijaitsivat hieman liian kaukana "wsad" napeista, että niistä olisi ollut mitään oikeata hyötyä minulle. Massiivisen kokoinen näppis. X6 mukavan matalat näppäinten liikeradat, ei jumita ja minulle varsin kätevä mahdollisuus irroittaa numeronäppäimet. Kovin on kapea tuo nykyinen tietokonepöytäni. Näistä kahdesta X6 on enemmeän minun mieleeni.
G11:sta ääni täältä! ei ole kyllä tullu tollasta "vasen shift jumittuu pohjaan" ongelmaa vastaan ja nyt kun koitin sitä painella joka suunnasta niin en kyllä onnistu sitä jumittamaan. on tainnu Lindi vähän rankasta nappulaa jossain vaiheessa. ja makrot sijaitsevat minun mielestä hyvässä paikassa ja näppäin tuntuma on erittäin jämäkkä ja hyvä ja makuasioistahan tässä on vain kysymys eli joku tykkää äidistä ja toinen isoäidistä. mutta minä olen ollut erittäin tyytyväinen tähän lankkuun miinuksena toki voi olla melko massiivinen koko mutta mulla sekään ei haittaa koska pöydällä on reilusti tilaa.
Lol, juu on rankaistu shiftiä juurin sen verran kun tuosta vasemmasta pikkurillistä lähtee voimaa kun FPS-pelissä laitetaan ukko kyykkyyn.