Näppäimistö

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Digiface 03.03.2008.

1. Digiface

Digiface Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko järkeä hommata tätä, jos omistaa jo tämän? Onko toi musta jotenkin paranneltu versio tästä harmaasta? Jotenkin kiehtoisi toi musta, edullinenkin kun on.

2.  
  3. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Näyttää tuo musta jotenkin karsitulta versiolta, mutta pakko kyllä myöntää, että on paljon hienompi kuin tuo harmaa.

4. Digiface

Digiface Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, kyllä se tyylikkäämmältä näyttää. En sitten tiedä onko itse näppäimissä mitään eroa. Olisiko herkemmät tai jotain...?

Viimeksi muokattu: 03.03.2008
  5. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    En hankkisi...
    Näyttää kovin samaltakin vielä. Ja voihan se olla kauniimpi, kun paketista nostaa, mutta materiaali näyttää oikein CSI-ryhmän toiveunelta, mitä sormenjälkien näkyvyyteen tulee.

UltraX:ää olen minäkin kokeillut, ja hyvältä tuntui. Ehkä tuo sitten on hieman parempi, mutta laittaisin sen rahan mielummin vaikka yhteen elokuvailtaan (tai terassi-iltaan, miten nyt tykkää ;) ). <-- vasta kesällä siis.

Viimeksi muokattu: 03.03.2008
  6. Digiface

Digiface Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmmm. Totta, mutta tuskin noita muovi?osia paljon kosketeltua tulee.

7. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Veljelle ostin tuon mustan mallin vajaa vuosi sitten. Näppäilytuntuma on aika lailla sama kun thinkpadeissa. Eroa tuohon harmaaseen malliin en osaa veikata.

8. abla

abla Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä on tuo harmaa enkä usko että tuo musta sen kummoisempi on.

9. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eipä varmaan paljoakaan, mutta kun käsi kuitenkin siinä päivittäin lepää, niin ne jäljet alkavat vain muodostua. Ja saahan ne pois, mutta minua ainakin häiritsisi kokoajan olla mikrokuituliinan kanssa nuohoamassa, tämmöinen pikku perfektionisti kun olen. :)

Mutta jos ajattelit vaikka mustan kotelon takia ostaa, niin anna palaa vaan. Mitään uutta et luultavasti saa, mutta sopiipahan designiin (jos sietää sormenjäljet).

10. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selvimpänä erona tuossa uudemmassa mallissa on tuo tiiviiksi ahdettu näppäinasettelu, jota henkilökohtaisesti en voi sietää. Siksipä olenkin itse ratkaissut ongelman Mastonin mattamustalla spraymaalilla.

Vaatii tietysti vähän DIY-henkeä ja muutaman euron sijoituksen maaleihin, mutta lopputuloksena UltraX sulautuu kokonaisuuteen huomattavasti alkuperäistä paremmin - kuten huonolaatuisesta kuvasta voi todeta.

11. Digiface

Digiface Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Katos vaan, niinpäs onkin. Kumma etten aikaisemmin huomannut. Empä taidakkaan hommata.

Viimeksi muokattu: 04.03.2008

Jaa tämä sivu