Elikkäs onko kokemuksia kun polttaa data dvd:n ja sille useamman leffan, jotka ovat mpeg-1 (vcd) muodossa, niin näkyykö leffat pöytä dvd:llä? Onko mitään hajua mistä nyt puhun??? Kun vcd:tä ei voi polttaa dvd-r levylle ja kuitenkin pitäisi saada useampi elokuva mahtumaan dvd-r:lle, niin olisiko tuo data dvd paras vaihtoehto, vai onko muita ehdotuksia?
Ei datadvd:llä mut vcd:t ja svcd:t voi polttaa dvd:lle ilman et niitä tarvii pakkaa uusiks. www.doom9.org :sta löydät hyvät kuvalliset ohjeet.
Mulla ainakin onnistui. Riippuu kyl varmaan dvd-soittimesta, et lähteekö pyörittämään. Aloitin samasta aiheesta threadin... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/62898
Siis miten voin polttaa vcd:t dvd-r levylle? Onnistuuko nerolla? Mulla on siis jo TMPGENCillä käännetty avit vcd:ksi ja nämä pitäisi nyt sitten saada poltettua dvd:lle? Kuinka? Onko suomenkielisiä oppaita?
Avaat neron ja kun velho käynnistyy valitset dvd->muut formaatit(muistaakseni)->data-dvd->heität haluamasi filut poltto kansioon->polta. Kannattaa ensin kokeilla rw-levyllä, jos pystyt. Kaikki soittimet ei välttämättä pyöritä leffoja data-dvd muodossa. Tiedostot jakautu mulla automaattisesti chaptereiks.