Myytävänä on itse rakennettu, n. 72-tuumainen screeni, joka soveltuu 16:9-kuvan tykittämiseen mitä parhaimmin, myös kuvan TV-taso on myynnissä. Kuva. Myytävä screeni on juurikin tämä yksilö. Molemmat ovat virheettömässä kunnossa. TV-taso on ostettu Kodin Ykkösestä Oulusta parisen vuotta sitten, jolloin oli varsin tyyris ostos. Tietääkseni näiden tekeminen on lopetettu, joten tästä on mahdollista hankkia erittäin hyvän muotoinen ja tyylikäs laitetaso esimerkiksi juurikin videotykkikäyttöön. Päälle sopii varmasti myös isompikin televisio, mikäli ei ole tykki-ihmisiä. Toimitus ei onnistu, joten hakemaan joutuu tulla paikanpäältä (Oulu, Kuivasranta). Yksityisviestillä saa kiinni. Screenin hinnaksi voisin heittää nyt vaikkapa satkun, TV-tasosta saa tarjota yksityisviestillä, mikäli sekin kiinnostaa. Halvalla siis lähtee!
Terve! Olisin vain sellaista kysellyt että mitä olet tykännyt noiden Tannoyn kaiuttimien äänenlaadusta ja onko sinulla tällä hetkellä ollut millanen videotykki käytössä ja mitä olet tykännyt sen kuvanlaadusta? Itse olen parhaillaan hankkimassa itselle tykkiä ja pitäisi tuota screenia alkaa tekemään... asun myös oulussa.. Jos näihin kysymyksiin voisit vastata niin olisin kiitollinen! tiptap@suomi24.fi
Tannoyn kajarit ovat ihan jees, nykyään ei löydy edes 5.1-ääniä, vaan pelkästään nuo pari Tannoyta. Hintansa väärtit kyllä joo. Tykkinä Sanyon PLV-Z3, joka on palvellut jo useamman vuoden. Kuvan on aivan riittävä, joten en ole vielä päätynyt vaihtamaan FullHD-tykkiin. Katsotaan sitten seuraavan lampun jälkeen (vanha kestänyt jo reilusti yli 2000h) Screeniin saat MDF:n Oulusta esim Laatuvaneri Oy:stä (Teatrian takana samassa pytingissä). Kannattaa tosin ottaa 16 millin levyä, eikä esim. 12mm, kuten itse tein -- oli hieman käyrä, ilmeisesti säilytetty kosteassa varastossa ja kuivatettu huonossa asennossa tjsp.