Joo mä meinasin ostaa koneen jolla voisi pelailla ja katella elokuvia ja poltella tehä kaikkee hienoo mutta suuremmaksi osaksi pelata eli pelikonetta jossa oisi hyvät jäähytykset että kestää pitkään kone päällä mutta en oikeen ole ajan tasalla noista tuulettimista ku niistä on tullu iha oudon näkösiä ni voisko joku ehottaa mulle jotain kone pakettia hinta ois siinä n.500-700e sis. pelkkä keskusyksikkö ei muuta ottaisin mieluiten sen 8800 näyttiksen 320mb muistilla mutta en tiedä minkä tekijän oisi hyvä ja onko niillä jotain isoja eroja ja mitä eroja?? ni voiko joku auttaa näissä asioissa??
Noin pienellä budjetilla et saa koko konetta, jossa on 8800GTS. Kiintolevy, dvd-asema, käyttis ja kotelo syö niin paljon budjetista ettei rahaa jää 300€ näyttikseen.
En oikeastaan tarvitse kun käyttiksen, muistin, prossun, emolevyn ja virtalähteen koska se tulee mun entisen koneen tilalle.....
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=61167,31849,60239,34019x2,57871 Tuossa on, jos tarvitset tosiaan vain nuo osat.