muutama kysymys paypalista

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi mikueli 27.08.2008.

1. mikueli

mikueli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli avasin paypal tilin itselleni jokunen viikko sitten, vaikka olen n. 17v (täytän 11.09) eli nyt olen vielä 16v ja ajattelin nyt kysyä onkos tolla jotain väliä, jos on alaikäinen?, kun tarkoituksena tilata dealextremestä tavaraa, mut ilmeisesti tarvii paypal tilin? ja vanhemmat kun ei anna luottokortin numeroa sitten minnekkään, jonka takia käytiin omaan nordean visa electroniini liittämässä verified by visa ominaisuus ja odotin melko kärsimättömänä n. 1,5 viikkoa ja tämän jälkeen paypal hyväksyi kortin. Ostoksia en ole vielä koettanut tehdä ja ymmärtääkseni se veloittaa ostokset suoraan omalta tililtä? ei paypal tililtä, koska sinne ei voi ymmärtääkseni lisätä rahaa minun pankistani?

Edit: Niin ja näkyykö toi ostos sitten verkkopankissa dealextreme ostoksena vai paypal ostoksena?

Viimeksi muokattu: 27.08.2008
  2.  
  3. teemu84

teemu84 Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Homma toimii niin, että dealextreme velottaa paypalia, joka taas veloittaa sua. En tiedä että toimiiko homma ilman luottokorttia.. Ite oon kyllä tilannu samasta firmasta tavaraa halvalla ja ilman postikuluja... Nokia n70 kuoret maksoi vaan 2,79 dollaria... Melko halpaa lystiä, ja tavara tuli parissa viikossa.

4. hape

hape Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näkyy tiliotteessa paypal-ostoksena, jonka viestissä on muistaakseni kaupan nimi mainittu. Toimii kyllä myös Nordean Visa Electronilla, itselläni on juurikin sellainen käytössä Paypalin kanssa. Ei haittaa vaikka olet alaikäinen, kunhan kortti on sinun.

5. mikueli

mikueli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu tossa tuli ostettua pari juttua dealextremestä. Kattelen josko parin viikon päästä tulee sitten...

6. mikueli

mikueli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vielä semmonen kysymys et mites toi pankkitili lisätään tonne? eli missä muodossa tuo tilinumero pitää antaa (IBAN liianpitkä) eli pitääkö se olla xxxxxx-xxxxxx ton viivan(-) kanssa vai ilman ja/tai pitääkö siinä olla numeroiden välissä olla väliä(välilyöntiä) vai meneekö yhtenä pötkönä?

Edit: Ja taas kuten lähes aina heti, kun on painanut lähetä nappia muistaa vielä jotakin eli kumpihan tuo account type pitää olla checking vai savings?

Viimeksi muokattu: 03.09.2008

Jaa tämä sivu