Onko kukaan köyttänyt nuita "halpatuolstin värejä"? ne näyttäis olevan n.50% halvempia... tekeeköhän niillä mitään vai kannatteeko ostaa alkuperäisiä? Olen myös kuullut että nuita mustepatruunoita voisi itse täyttää...??? tuleekohan se paljon halvemmaksi? (EPSON stylus PHOTO R300)
Biltemasta kerran tilasin tuollaisen täyttö systeemin,kyllähän sillä tekstiä tulostaa mutta kuvia ei kannata edes yrittää.
Kannattaa hommata laser tulostin, niin ei tarvi ihmetellä musteiden hintojen kanssa. Eikä ne väri laseritkaan enää niin paljoa maksa, jos värillisiä tulosteita johonkin tarvii...
Noita mis on suuttimet patruunassa voi huoletta täytellä ja kokeilla ku ei joudu ostaa suuttimia eriksee mikä on kallista jos menee tukkoon. Jos paljo tulostaa nii täyttö on halpaa mut monissa musteissa jälki on "haaleampaa" ku alkuper. Canonin mustan täytin itse 1,5€ purkista 3kertaa ja hyvin tekstit tulee. Noita 3 värin dönddöjä en oo kokeillu ku ei oo löytyny paikallisista musteita
Ite en enää koskaan osta mitään "halpa musteita"!! Canon meni särki kyseisten halpa musteiden takia, tai näin ainakin huollossa väittivät, en ole tulostinta itse tutkinut sen tarkemmin. Tulostin oli juuri ja juuri takuuajan ollu mulla kun ei enää mikään patruuna toiminu, ei tulostanu, ei edes pysyny päällä sammui noin 10 sekunnin rohinan jälkeen ja siihen ei mikään auttanu. Huolto/korjaus olis maksanu 150€ mikä on pirun paljon nykyisiin tulostimen hintoihin verraten. Nyt selvisin 20€ tarkastus maksulla ja tulostin on rikki pöydällä, enkä saa sitä toimiin millään. Saattaahan olla et mulle sattui maanantain ensimmäinen halpa muste patruuna joka oli silkka sitä itteensä. Käytin saman merkin musteita useita kappaleita ilman ongelmia ja vieläpä lähes päivittäin eli kyse tuskin on kuivumisesta. Seuraava tulostin on varmasti väri laser tai sublimaatio tulostin, vaikka hintaa on rutosti enemmän kuin musteruutalla.