1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Musiikkiongelmia.

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi Tonski 18.11.2005.

  1. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on ongelmia PSP:n ja musiikin kanssa... En löydä MUSIC kansiota johon pitäisi pistää ne musiikit PSP:n muitstikortilta. Kun avaan koneelta USB- massamuistilaitteen, sieltä löytyy kansio PSP. Sieltä löytyy 2 kansiota, SYSTEM ja SAVEDATA. SYSTEMistä löytyy vain kansio BROWSER joka on tyhjä. SAVEDATAsta löytyy kansio ULES00151S0, ja sieltä 2 kuvaa GTA:Liberty City Storiesista, sekä 3 sovellustiedostoa. Tässä kaikki. Minne ne mp3:set pitäisi pistää?
     
    Viimeksi muokattu: 18.11.2005
  2.  
  3. q-hub-op

    q-hub-op Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    693
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tee itse se MUCISIC kansio jos oikein muistan niin psp kansion sisälle.
    Kokeile itse
     
  4. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Entäs sitten videot ja kuvat? Samalla lailla??
     
  5. Janezki

    Janezki Member

    Liittynyt:
    10.09.2003
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noi on ihan manuaalista löytyviä asioita, paitsi tuo videoiden kansio joka on muistikortin juuressa, \MP_ROOT\100MNV01\.
    Ja ne kuvat siis \PSP\PHOTO\.
     
  6. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos. Sain musiikit toimimaan. Pitikö ne kuvat pistää johonkin erityiseen kokoon? Ja pitikö niiden olla jpg, jpeg vai missä muodossa? Ja luonko elokuville ja kuvillekin omat kansiot? Kun sitä MUSIC kansiota ei siellä PSP/ ollut niin tein sen niin ne on myös kai tehtävä eikös? Missäs muodossa elokuvien pitää olla??
     
  7. Janezki

    Janezki Member

    Liittynyt:
    10.09.2003
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä niitä kuvia välttämättä tarvitse pienentää, paitsi jos tulee tilanahtautta.
    Ihan normaalit .jpg tiedostot käy, kuvaa voit sitten zoomailla ruudulla mielesi mukaan.
    Tarvittavat kansiot voit luoda ihan normaalisti winukasta kun PSP on koneessa kaapelilla kiinni.
    Noihin videoiden .mp4 muotoon muuttamiseen lienee (ainakin omasta mielestäni) näppärin ohjelma PSP Video 9 (http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videonpakkausohjelmat/psp_video_9.cfm) jolla voit myös siirtää ne filmit laitteeseen kivuttomasti (tekee myös tarpeelliset kansiot itse).
    Ohjelmaan käyttöapua löytyy täältä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/253274
     
  8. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos paljon kaikille. Siinä taisi kaikki olla. Nyt tiedän miten saan musiikkia, elokuvia ja kuvia PSP:lleni. Enää pitääkin selvittää pelit.
     

Jaa tämä sivu