Musiikki...?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi remonen 06.08.2002.

1. remonen

remonen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kun kuuntelen winampissa it (impulse tracker)
    kappaleita, niin ne pätkii. mitä teen...? KIITOS ETUKÄTEEN!!!

2.  
  3. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    EI MITENKÄÄN!!!!

4. RodY

RodY Guest

Käyppä vaikka www.modplug.com ja imuroi toi ohjelma... se on tarkoitettu mod,it,s3m,xm jne. formaattien kuunteluun!

5. tritonus

tritonus Guest

No ei sekään soita niin hyvin .it-tiedostoja, kuin Impulse Tracker itse.
    Samaan olen törmännyt FT2-formaatin .xm-kanssa.
    Mä olen tehnyt musaa jo 6 vuotta FT2:lla, ja sillä saa tehtyä hyvinkin helposti kaupallisesti menestyvää musaa, niinkuin ImpulseTrackerilla, mutta näissä molemmissa on sama ongelma, eli monet muiden ohjelmistovalmistajien väsäämät softat, joiden sanotaan tukevan näitä kyseisiä formaatteja, soittavatkin kappaleet, ikäänkuin se olisi kopioitu disketiltä jossa on Data Error, tai niin kuin se olisi palautettu vanhan 386:n DOS-osiolta rappeutuneelta kovalevyltä UNDELETE-ohjelmaa käyttäen.

6. sassyf

sassyf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten lähetän musaa sähköpostissa??Tartteex siihen jotain tiettyä serveriä?Biisit vie yli 5Mb:tä per kappale??

7. verkkeli

verkkeli Guest

oisit sassyf aloittanut uuden ketjun, ei oikein liity asiaan!

no, avaat sähköpostiohjelman mitä sitten käytätkin ja lisäät liitetiedoston viestiin.
    helpompi tapa: lähetettävän tiedoston päälle nuoli, hiiren 2-nappia ja sitten lähetä/sähköpostin vastaanottaja

Jaa tämä sivu