Musiikit iPodista tietokoneelle

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Anskit 26.07.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Anskit

Anskit Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuli vähän kämmättyä ja pitäisi saada musiikit iPod touchista (4. sukupolvi) tietokoneelle iTunesiin. Luettuani keskustelupalstoja olen tullut siihen ymmärrykseen, että vaikka kirjastot on tallennettuna ulkoiselle kovalevylle ei iTunes lue tiedostoja kun asennan sen uudelleen koneelle. Onkohan näin? Olen etsiskellyt ohjelmia joilla iPodista saa siirrettyä tiedostot iTunesiin. YamiPod ei ehkä tue iPod touchissa, sitten olis CopyTrans Suite ja löysin myös tällaisen kuin TuneAid http://www.digidna.net/products/tun...to-pc-or-mac?gclid=CO375fOhnqoCFUG9zAodSgPd4A
    Tuo TuneAid vaikuttaa kuvauksen mukaan siltä mitä haen, mutta ainakaan afterdawnista ei käyttökokemuksia löydy. Ohjelman päätarkoitus tässä tapauksessa olisi siis se, että saan tiedostot iPodista iTunesiin (musiikkia, videoita, kuvia, e-kirjoja). Videot ja e-kirjat ovat tallessa ulkoisella. Ja kivaa olis jos myös soittolistat saisi säilymään.

Sitten vielä toinen kysymys. Valtuutuksia sai kai olla jkolme ja minulla oli mahdollisesti se kolmas jo käytössä kun tietokone napsahti tehdasasetuksille. Aikaisemmissa tapauksissakin on tietokoneen emolevyn hajoaminen aiheuttanut sen, etten ole saanut poistettua koneen valtuutusta. Mitenköhän noita valtuutuksia saisi poistettua? Ja miten saan siirrettyä kirjaston toiselle tietokoneelleni mac minille?

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu