Mistähän johtuu, ettei Nero Sart Smartilla CD-levylle tallennettu musiikki soi tavallisilla CD-soittimilla? Olen tallentanut C-kasetilta kovalevylle musiikkia wav- muotoisena ja siitä edelleen Nerolla audio CD-muotoisena CD levylle. Tietokoneessa se soi, mutta ei CD-dekissä eikä kannettavissa soittimissa.
Voitko neuvoa miten viimeistely valitaan. En ole törmännyt sellaiseen valikkoon. (Englannin taitoni on heikko.)
Jossain kohdin polttosessiota valitaan voiko levylle lisätä tavaraa, eli kysytään jotain multisessiolevystä, ei valita sitä vaan toinen. En nyt juuri muista onko se vain täppä jossain valintaruudussa tähän tapaan :"enable multisessio".....
Olen yrittänyt etsiä kertomaasi valikkoa tai vaihtoehtoa mutta turhaan. Olen mielestäni käynyt läpi kaikki löytämäni sopukat ja lonkerot mutta mikään ei ole tehonnut. Voisiko tässä olla kyse jostain muusta viasta?
Yksi keino on jos soittimesi tukevat mp3 tiedostoja: pakkaa musa mp3-muotoon ja polta kipaleet tiedostoina cd:lle ei audiona... "edit:typo"
Onhan levy varmasti poltettu Audio CD:nä? E: luinpas aloitusviestin huolimattomasti. Olihan se näköjään poltettu.