kompuutteri lehdessä on se musa kilpailu ja mä oon siihen musa ohjelmaan rekisteröitynyt. Se jolla myös on sama ohjelma, niin pyytäisin apua. Voiko siinä käyttää esim. Fruity Loops:in niitä ääniä?? Ja kun mä rekiteröidyin siihen, niin siinä oli saman verran niitä sampeja kun demossa.. Eli miten mä saisin enemmän niitä sampleja?? KIITOS ETUKÄTEEN!!!
Tottakai siinä fruityn ääniä voi käyttää jos ne on wavina jos ei nii teet sitte wavin,yksinkertaista...Siihen saat lisää sampleja siitä kompuutterin cd:ltä jos et oo laittanu,siitä ylimääräiset kohdasta...Onko sulla muuten sitä kilpailu kappaletta julkaistu missää?jos ei nii lähetätkö mulle sen vaikka mailiin saat sitte mun biisin ok? andy.hc@suomi24.fi tohon osoitteeseen...
Joo mä en ollu huomannut, kun asensin sen niin nopeasti...=) Tais unohtua siihen kilpailuun osallistuminen... Sitä paitsi se biisi on jonkun verran kesken... Mä voin tehdä sen biisin loppuun... Oon mä tehnyt Techno Ejay:llä biisejä... ne on ihan hyviä, vaikka itse sanonkin..=)