Kertokaa mielestänne hyviä bändejä ja kappaleita. Heavyy, rockii kaikki kelpaa! Kysyn, koska en löydä enää itte kunnon musaa..
sonata arctica, nightwish, children of bodom, metallica, linkin park, helmet, killradio, element eighty, story of the year, for my pain, poisonblack..... kyllä musiikkia löytyy aina. ja tossa oli vaan muutama esimerkki
Trancea ja Hardstyleä Dj Dean, Dj Pavo, Deepack, Yoji Biomehanika, Max b Grant, Id@T, Dj Alligator Project,Dj tiesto, Tuneboy, Hardheadz, Dj Luna..... Osaa näistä ei sitten kovin helposti löydä ainakaan Kauppajen Hyllyiltä =)
2pac - all about you,jungle brothers - all that we do,50cent - disco inferno, tribe called quest, acdc,aceyalone - find out, gangstarr, laveerre, nas,hannibal ja soppa - dynaaminen duo, ramones - somebody but something in my drink, snoop dogg, xzbit, siinä nyt jotain hyvii
Niin ja ei kai vielä kappaleen ja esittäjän nimi sentään ole piratismia. Ei tässä mitään linkkejä kyselty. Vaan hyviä kappaleita ja esittäjiä. Se tapa millä kukin musikinsa hakee on oma asiansa, mutta tosta kysymyksetä ei oikein tikullakaan löydä mitään sääntöjen vastaista. Ja kyllä täytyy olla aika vilkas mielikuvitus jos tostakaan sitä löytää.
Ei kukaan (siis bscd) puhunutkaan laillisuudesta, vaan aD:n säännöistä, joissa KAIKKI piratisimia tukeva keskustelu on kielletty. Edit: aina myöhässä...
No, mulla ei ollut piratismia tossa, ja mitä tukemiseen tulee, niin katsokaapa joitain uutisten kommentteja, jossa esim: 'Kyllä mun mielestä kaikki jakaminen ja lataaminen pitäs olla laillista ja RIIA pitäs ehottomasti lakkauttaa!' Puuttukaa niihin asioihin, kun tässä keskustelun aiheessa/keskustelussa EI ollut ollenka mitää piratismiin liittyvää ennen, kun joku muu, kun minä, otti sen puheeksi.
Kyllä mäkin oon sitä mieltä, että sääntöjä pitää noudatta, mutta jos joku kysyy [bold]kappaleiden ja esitäjien nimiä[/bold] ja toinen saa tästäkin väännettyä piraatikeskustelun, niin kyllä jotain on pielessä. jos toi tulkitaan selaiseksi niin koko paikanhan vois sulkea. Tossa ei oo mitään viittausta siihen miten ja mistä ne yksittäiset kappaleet haetaan. Mä en kyllä vaikka kuinka lukisin löydä tosta mitään jöka rikkoo tän paikan sääntöjä. Molemmin puolin täytys nyt ottaa järki käteen ja mietiä mitä sitä kysyy ja miten vastaa eihän siitä mitään tuu jos kokoajan vaan tapellaan tosta samasta asiasta.
Turhaa tästä enää jatkan, mutta eiköhän ne piratismiajatukset tulleetkin (joillekin meistä) mieleen vasta seuraavasta: Ennen tuota olisi voitu puhua vaikka nettimusiikkikaupoista. Mutta tosi on, että paljon selvemmin ja enemmänkin noita sääntöjä on joskus venytelty, eikä kukaan ole asiaan puuttunut. Enkä ainakaan itse aio menettää yöuniani tätä miettiessä, joten lopetan turhan kommentoimiseni tähän viestiketjuun NYT.
Nyt pojat pamahtaa vähän OffTopic... Eli jos kaveri haluu jotain biisien nimiä korvan taakse niin mitä pahaa siinä on? Jos vaikka samaa musaa haluu kuunnella mitä MTV lähettää 24/7 niin ei kai tossa "hankinnassa" mitään pahaa ole... Ja mistä? Yksittäisiä biisejä kaapattua nettiradiosta, kaverin cd:ltä mp3 rippinä, p2p softalla. Mitä se teitä liikuttaa? Musaa tulee (netti)radiosta ja telkasta ympäri vuorokauden ja sit pitäis vie maksaa yksittäisestä biisistä... Crazy Town - Only When I'm Drunk Ayo, Ken, Petter, ADL, Eye N'I, Tjes Boogie, Clemens, Mass, Elstinen, N-Light-N, Diaz... - Scandalnavia Anticappella - Get Faster (en ole varma mitä tää on) South Park - Titanic remix
Jeps, kylläpä repesin kun näitä kommentteja kattelin. Vaikka itsekin vastustan piratismia ja waretusta, niin valitettavasti (tai sanotaan että onneksi vielä) omaan käyttöön musiikin kopioiminen on sallittua. Eihän sitä varastaa tarvitse. Oikein laissa on annettu myöten, että kirjastosta voin raahata CD:tä roppakaupalla kotio ja kopioida ne. Sikihän kirjastot maksavat teostolle suuremmat maksut noista levyistä, aivan kuten toisaalta videovuokraamot videoistaan ;-) Laki myös sallii minun kopioida paitsi itselleni CD:n jonka olen kirjastosta raahannut, niin myös sukulaisilleni ja kavereillekin. Siinähän on erittäin tulkinnan varainen rajoitus. Vähän sama kuin saan tuoda ulkomailta omaan käyttöön viinaa niin paljon kuin haluan ja sukulaisille kanssa. Jep jep, hyvin menee pehmenneisiin kesäaivoihin nuo lobbaajien mainokset perille. Voi voi... Ja heip, onhan noita Taper Friendly bändejä joiden keikkoja on levityksessä ihan laillisesti - siis bändien luvalla. Verkosta löytyy sivustoja joissa jaetaan joko FTP:llä tai torrentteina tms ja samoin löytyy listat näistä suosiollisista bändeistä. Noh ei kun helteitä odotellessa...