voi olla tyhmä kysymys,mutta pakko kysyä.siis kuika saada multiquence projektin missä on monta raitaa kitara,rumpu,basso niin yhdeksi mono raidaksi.tää mun kone alkaa olla kai niin huonos kunnos ettei se jaksa pyörittää audacityssä ku 2 mono raitaa kunnolla.ja mun englannin taitokin sais olla vähän parempi
kai sitäkin vois kokeilla,ei huvittaisi vaan opetella satoja ohjelmia.siis onko tuossa multiquences sellaista toimintoa missä monta raitaa sulautuu yhteen kun tallentaa
Kyllä, eli tuo ne raidat instrumenteiksi tuohon ohjelmaan, jokaisen omalle kanavalleen ja pistää soimaan sopivalla nuotilla ja tempolla, sitten tallentaa sen WAV muodossa.
tää on helvettiä turhaa säätämistä mulla on valmiit raidat joille ei tarttisi tehä mitään muutaku laittaa allekkain.ei muuttaa tempoa ei mitään ja ku tallentaa ei tuu ku ohut vihreä viiva tai joku punainen hämärä raita mistä ei siitäkään kuulu mitään kanavista ei puhuta mitään vain raidoista,eikä puhuta mitään instrumenteistä käsittääkseni.enkä tiedä miten ja mistä noita tempoja pitäs säätää että kuuluis ku on tallentanut.tallennan create recording section kautta.siirryn kohta audacityyn ja teen sillä väkisin.tyhmyyttä vissin?
Siis jos noita ei ole tarkoitus sijoittaa mitenkään tarkemmin niin kyllä se audacity:lläkin pitäisi onnistua ilman ongelmia ja tallennus myös (eli raitojahan ei tarvitse silloin toistaa vaan ne voi tallentaa suoraan stereo/mono raidaksi).
no kyllähän niillä on vähän väliä.joutuu vain tekee 2 raitaa ainoastaan kerralla.jos laittaa kaikki instrumentit kerralla ei saa mitään selvää.olis ollu vain nii helpompaa. pitää viedä tää antiikki paska huoltoon joku päivä(ku o varaa).nää eri audacityn versiot on näköjään aika erillaisia.oletus taajuudella on enemmän merkitystä ku vanhas