Olen tässä jonkin aikaa tutkiskellut eräissä peleissä tälläistä tapausta. Ammun vihollista päin, lipas on täysin tyhjä ja alan lataamaan, ollaan niinku vihollisen kanssa nenät vastakkain ja se tappaa sitten minut. Katson killcamista kuolemani, mutta tässä kuolen vähän ennen kuin lipas on tyhjä. Vastaavanlaisia tapauksia on tullut muutamia, tai ehkä kuvittelen. Mietin vain että onko aiheesta enempää keskustelua jossain, kun en löytänyt. Voiko netin nopeus vaikuttaa?
Kuulostaa siltä, et vastustajallasi on ollut parempi pingi (eli vasteaika) pelipalvelimeen, kuin sulla. Nopeus toki vaikuttaa, jos pelaamisen aikana kaistankäyttö on tapissa. Tärkein on kuitenki tuo pingi, joka aiheuttaa tuollaisia tilanteita.
Kiitos vastauksesta, näin arvelinkin, itse olen vielä pc pelaamisen suhteen aika alussa vaikka ollut peli kone jo pitkään. Voikohan tuohon pingiin vaikuttaa jotenkin itse? Miten? Itse googlailin ja meneillään olevan pelin kanssa muokkasin multiplayer config tiedostoa, jossa maxping oli 800. Laitoin 120 tilalle. Auttoi jopa hieman. Mutta samankaltaista efektiä näyttäs vielä olevan pelaamisen kanssa.
eipä pingiin voi oikeen muuten vaikuttaa kuin etsiä palvelin joka on mahdollisimman lähellä paikkaa jossa asut
Kyllähän pingiin voi vaikuttaa, tähän vaikuttaa mm. modeemi ja se millaisia verkkokaapeleita (tai WLAN) yhteyttä käytät.
Toivottavasti aloittaja ei enää seuraa tätä ketjua. Ja jos seuraa, niin ÄLÄ huomioi mitä Legitti väittää. Esim. verkkokaapeleilla ei ole mitään tekemistä pingin kanssa, paitsi silloin jos kaapeli on poikki .