Toissapäivänä mulla oli pelissä fps 40-60 nyt se on siellä 20-30 mistäs tämä johtuu ja mun kone on 5 viikkoo vanha. malli on täl sivulla http://www.kodin1.com/webapp/wcs/st...0000&compartmentId=3101200&categoryId=3101207
Anteeksi offtopic, mutta oli pakko laittaa tämä: otsikko on aika perkuleen huvittava kun jättää viestin lukematta DDDD
WoWissa noi fps:ät heittelee kyl aikalailla. Esim suurissa kaupungeissa fps saattaa olla yli puolet huonompi kuin jossain muilla alueilla mitkä on tyhjillään. Joten pieni tarkennus olis paikallaan että missä paikassa oot fps:n mitannu ja mihin kellon aikaan? Illalla pelaajamäärät ovat suurempia ja ajottainen, ellei jopa jatkuva lägi ja fps:n huonontuminen ovat ihan luonnollista. Jotenkin tuntuu että koneessasi ei ainakaan ole mitään vikaa =)
ööö se on melkei kaikki alla se 50-60 paitsi dalaranis siel se on ollut 30 nyt se on siellä 15 ja se on mulla aivan sama mihin kellon aikaa oon kattonut ollut aina sama... ja noit ööö mitkä lie kuva tehot mitä voi säätää nii on ollut high ku on ollut 40-60 mut nyt pitää pitää mediumilla et se on ees 20-30 ja pari päivää sit se oli viel siin 50-60 mut nyt se on siel 20-30