moi paljonko mahtuu 4gb muistitikulle mp3 muodossa musikkia? käykö mikä tahansa muistitikku windows vistaan ja dvd-kotiteatteri järjestelmään jossa on usb muistitikulle paikka?
Kuules, tohon 4gb:n tikkuun mahtuu vähän vajaa 4gb musiikkia Ja jos musaa aattelit tonne työntää nii osta puolet isompi, Kingston DataTraveller 8gb. Saat paljo enempi musaa ja muuta sinne sit kans Ja ton 8gb:n tikun saapi Anttilasta 15eurolla...
Vaikee sanoo tosta muistitikusta, kun en mistään löydä paljonko mp3 musa painaa. g = gramma b = bitti B = Byte eli tavu = 8 bittiä G = giga = "miljardi". Tarkasti 1024x1024x1024 tietokoneissa. k = "kilo" = 1024 Bitrate kbps = kilo bit per second = kilobittiä sekunnissa Laske itse paljonko sinne menee.
Minulla on sellainen ongelma muistitikun kanssa "8gb Kingston: Sinne en saa menemään mitään tiedostoja se vaan herjaa: Ei voi kopioida TIEDOSTO-X:määritettyä tiedostoa ei löydy. varmista että polku ja tiedostonimi ovat oikein. tuon jälkeen ominaisuuksissa näkyy käytetty tila:0 tavua ja vapaa tila 0 tavua. ei auta tikun uudelleen kiinnittäminen. olen asentanut uuden emolevyn vähän aikaa sitten joten onko syy siinä toisella koneella tikku toimii normaalisti ja kummassakin on xp.