Muistikortti

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Reiska23 29.10.2004.

1. Reiska23

Reiska23 Guest

Saako bluetoothilla siirrettyä suoraan piisejä koneelta puhelimen muistikortille jotenki. mulla se yrittää aina mennä puhelimen muistiin joka on niin pieni ettei sinne mahdu kovin isoa piisiä? puhelimena on 6230.

2.  
  3. -Tinke-

-Tinke- Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei ainakaan 3650:ssa pysty. Mutta jostain muistan lukeneeni että "Nokia PC suite" ohjelmalla pystyisi..

Toinen vaihto ehto on alustaa koko puhelin uudelleen jolloin puhelimen muistiin jääneet ohjelmien osat eivät vie turhaa muistia puhelimesta (koodi: *#7370#) ja sitten asentaa uudelleen tarvittavat tai oikestaan olla asentamatta mitään puhelimen muistiin vaan kaikki muistikortille. Tämä ainakin toi 3650:ssa 3 megaa lisää muistia

4. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla on 6260 ja ei onnistu. PC suite mulla ei edes tunnista koko puhelinta, mutta sillä pitäisi kyllä onnistua. Itseäni tuo ei juurikaan haittaa, sillä en siiretele isoja tiedostoja.

5. jakevm70

jakevm70 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla myös 6260+ Xp+ Sp2+ Pc suite ja hyvin toimii.
    Nokia phone browserilla voi siirtää ämpärit sunmuut suoraa muistikortille.
    Mullakin oli kyllä ongelmia ennenkuin tökkäsin Bt-donglen toiseen usb- paikkaan ja windows haki siihen omat ajurit.

6. ps82

ps82 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on 3660 ja oon siirtänyt biisejä pc suitella mp3:set se muuttaa waweiksi itsestään

7. Rawman

Rawman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Mikä Bt stikki käytössä? Niissäkin on eroja softan kanssa.
    Ainakin belkinin tikulla onnistuu siirtää isojakin tiedostoja nokialaisiin ja sony-erkkeihin.
    Eikä mitään pc-suiteja edes tarvita, suoraan resurssienhallinnasta vaan, ihan niin kuin siirtäisit miltä tahansa asemalta tavaraa...

8. NeCer

NeCer Guest

Rawman, onnea! Olet ostanut BT pötikän jossa on sisäänrakennettuna eräänlainen PC suite ohjelma!

Lisäisin tähän tiedoston joka siirtää automaattisesti viestit muistikortille, muttakun tämä voorumi on alkeellinen...

enkä linkkiäkään viitsi laittaa koska silloin tukisin kyseistä sivua, jota en tosin halua.

Ohjelman perus periaatteen voin kylläkin kertoa; SMS to MMC ^^

9. Simbe

Simbe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä PC-suitella sen saa toimimaan. Bluetooth donglen omilla ajureilla ei pc-suite pyörinyt, mutta Windowsin omilla ajureilla pc-suite löysi kännykän heti.

10. eRRo

eRRo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se bluethootilla muistikortille siirtäminen onnistuu niinkin helposti että vietiasetuksista vaan käytettäväksi muistiksi valitaan !kortti!. Sitten kun bluethooth viesti saapuu, niin tadaa-->muistikortilla

Jaa tämä sivu