1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Muisti asetukset

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kandalf 11.09.2020.

  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkä pitää olla Asus ROG Strix Z390-F Gaming emolevyllä keskus muisti asetukset kun siellä on vaihto ehdot auto manual XMP I XMP II , muistit ovat 32GB G.Skill Ripjaws V, DDR4 3200MHZ, CL16 , koneessani on ruennut - tulemaan semmoista ongelmaa pelejä asentaessa että herjaa isdone.dll erroria tai heittää windowssin siniseen bluescriini ruutuun , windowssinkin olen asentanut uudelleen ja kiintolevylle jolle olen yrittänyt asentaa pelejä on reilusti vapaata tilaa.
     
  2.  
  3. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,771
    Kiitokset:
    1,236
    Pisteet:
    223
    Ei tolla ilmoituksella oo mitään tekemistä tilan puutteen tai muistin kanssa. Kyse taitaa olla siitä mistä peli on ladattu.
    Mitä tietoja noissa bluescreeneissä on lukenut?

    Lisätään sen verran, että kyllä se tavallaan muistiinkin liittyy, tai muistin määrään, ja se taas liittyy siihen mistä peli on ladattu.
     
  4. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Onko myös järjestelmälevyllä riittäväästi vapaata tilaa? Tuo virhe tulee siitä kun windows ei pysty purkamaan pelin pakattuja asennustiedostoja keskusmuistiin ja windowsin alaisiin väliaikaishakemistoihin.
     
  5. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

    Ei tolla ilmoituksella oo mitään tekemistä tilan puutteen tai muistin kanssa. Kyse taitaa olla siitä mistä peli on ladattu.
    Mitä tietoja noissa bluescreeneissä on lukenut?

    Lisätään sen verran, että kyllä se tavallaan muistiinkin liittyy, tai muistin määrään, ja se taas liittyy siihen mistä peli on ladattu.[/QUOTE]

    Muutamia pelejä olen ladannut - torrenteina ja nuo - ovat noin kuukausi sitten asentuneet/toimineet ilman mitään ongelmia
    Noissa ISDone.dll erroreissa on lukenut
    An error occurred when unpacking!
    Unarc.dll returned an error code: -1
    ERROR: archive data corrupted (decompression fails)
     
  6. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Peliä minnekkä olen yrittänyt asentaa on vapaata tilaa 797Gt ja levyllä missä on windows on vapaata tilaa 117Gt.
     
  7. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,771
    Kiitokset:
    1,236
    Pisteet:
    223
    Kumpainenkin, Unarc.dll ja ISDone.dll virhe liittyy siihen asennusohjelmaan jota käytät, pelitiedostossa jonka olet ladannut, voi olla jotain vikaa, ehkä asennusohjelmaan on tullut jokin päivitys ja se ei toimi enää niin kuin pitäisi. Syitä voi olla monia, mutta kaikki ne perusohjeet jotka noista löydät, on vain purkkakorjauksia, ehkä ne auttaa, ehkä ei.

    Sillä asennusohjelmalla saattaa olla myös ongelmia suuren muistimäärän kanssa.

    Itse en noita käytä ja en toisaalta viitsi tähän mitään ohjeitakaan linkata, mutta kirjoita sen ohjelman nimi noiden dll tiedostojen eteen, kun haet ohjeita internetisä, näin löytänet tarkempia ohjeita, kuin pelkästään tiedoston nimellä ja virheellä etsiessä.
     
  8. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,143
    Kiitokset:
    1,197
    Pisteet:
    243
    Eihän nyt vaan ole kyse piraattiversion mukanaan tuomasta ongelmasta?
     

Jaa tämä sivu