1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

MTV3+ salatut F1-lähetykset: Kuva katoaa

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi vileda 01.09.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. vileda

    vileda Member

    Liittynyt:
    08.08.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan kellään muulla ollut ongelmia noiden MTV3+:n salattujen F1-lähetysten kanssa?

    Minulla on seuraavanlainen ongelma: salatuista F1-lähetyksistä katoaa kuva ja ääni, kun lähetystä on tullut noin puoli minuuttia. Kuva ja ääni palaa, kun käyttää digiboksia jollain toisella kanavalla, ja tämän jälkeen lähetys toimii ok. Lisäksi Inside Grand Prixissä ei toimi tekstitykset kuin ehkä 5% lähetyksen ajasta yhteensä. Kaikki muut normaalit kanavat toimivat mainiosti (muita salattuja lähetyksiä ei taida tulla), samoin tekstitykset. Tuntuisi, että tällainen vika olisi lähetyksessä, mutta kun olen ilmeisesti yksin ongelmani kanssa... Olen kysellyt asiasta kaapeliyhtiöltä ja digiboksin valmistajalta, tuloksetta. Tosin DNA-myyjällä on Medionin digiboksi jumittanut aina Inside GP -ohjelman aikana.

    Digiboksi on Humax CX-Fox C II, jossa DNA:n kaapelikortti ja asustelen Oulussa. Boksi on normaalisti kytketty muihin laitteisiin, mutta testasin myös siten, että antennikaapeli tuli suoraan seinästä ja meni siitä scartin kautta TV:lle. Yleensä sammutan boksin, kun en TV:tä katso, mutta boksin päällä pitäminenkään ei vaikuttanut asiaan. Testaaminen vain on vähän hankalaa, kun lähetyksiä tulee niin harvakseen, ja ongelma on yleensä vain lähetyksen alkaessa.

    Eli täytyykö boksi viedä huoltoon, vai mitä tahoa tässä tulisi vielä häiritä?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu