MTV3+ F1

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi kuqu 03.03.2006.

  1. kuqu

    kuqu Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2002
    Viestejä:
    314
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Maikkarin plussalle irtoaisi formulapaketti ilmaiseksi vain kortti maksaa 20€ :D Meinasko kukaan käydä hommaamassa kortin vai katotteko mainosten kanssa pääkanavalta. Kiertelin tänään jälleenmyyjiä läpi, että olisin hommannut kortin. Eioota vaan myytiin ja ihmeteltiin, että eipä olla kuultu mitään koko hommasta!! Eipä ole ensimmäinen kerta kun alan liikkeessä ollaan ihan pihalla :D Jep, mutta onpa kova tuo korttimaksu 20€ ja kyllähän mainoksetkin on mukavia :)
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eikös noita kortteja ole joka r-kioski täynnä ^_^ Itse ainakin meinaan katsella mainoksilla.
     
  4. kuqu

    kuqu Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2002
    Viestejä:
    314
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, ei todellakaan ole :D Jälleenmyyjät kuittaili, että joopa-joo, ei taaskaan maikkari ole heitä informoinu+kortit tulee vasta varmaan paria päivää ennen h-hetkeä. Tilaa netistä niin pääset helpoimmalla! Hehee, masentuneita kavereita olivat.
     
  5. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itselläni on kaapelikortti jo ennestään kun on maksukanavia tilattu eli ei tarvi lähteä metsästämään :D
     
  6. peckes

    peckes Member

    Liittynyt:
    07.03.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kävin itse tänään paikallisessa mustassa pörssissä kyselemässä asiasta ja itse pomo sattui oleen paikalla, oli ollut juuri aamusta yhteydessä mtv3:seen. 2-3 viikkoa on arvioitu korttien saamisaika, ja olivat kuulleet asiasta vasta itsekin liikkeessä vasta viime viikon lopuilla. Kun taas itse satuin osumaan asian tiimoille pari viikkoa sitten kolmosen tekstikanavalta.
     
  7. -Rex-

    -Rex- Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    491
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onneksi on jo oman kaaleppitarjoajan kortti boxissa niin pitäisi näkyä ihan automaagisesti. Oli sinällään hyvää säästöä verrattuna normaaliin hintatasoon.
     
  8. Skedeejä

    Skedeejä Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2004
    Viestejä:
    422
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä en formuloita katso. :D
     
  9. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eli jos on Welhosta esim. tilannut canal plussan niin toimiiko myös mtv3+?

    EDIT: eli kaapeliboxin conax kortti riittää?
     
    Viimeksi muokattu: 07.03.2006
  10. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi yleensäkkin tarvii ton kortin? Onhan ne ohjelmat näkynyt ilman korttiakin. Kai tää vaan tarkoittaa sitä, että totutellaan kansalaiset noihin kortteihin ja sit nostetaan hinnat.

    Näkyykö mtv3 plussalla jotain, mitä mtv3:lla ei?

    Pitää varmaan hakea toi kortti, ni saa mtv:n ja travel channelin näkymään.
     
  11. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    www.mtv3.fi
     
  12. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihmetyttää nää kortit, jos katselu ei maksa mitään, miksi tarvitaan korttia??? Kävin operaattorilta kysymässä tota korttia, kortilla näkisin siis formulat, mtv:n ja travel channellin ja pari jotain ranskalaista paskaa. No kortti maksaa 20€/vuosi, mutta päälle tulee joku naurettava 30€:n avausmaksu..
     

Jaa tämä sivu