Win XP /Msn 7.5 / ja en pysty jostain kummasta syystä puhua ,panoin F2 mutta se ei havannut ääntä.Kavereiten äänitystä kuulen.Mikrofoni+kuulokkeet ovat.kiitos avusta
Yritän nyt selitä vähäiseen tilannetta uudestaan. Tietokone ei ole kovin uusi (4v) ja siinä taita olla sisäänrakennettu äänikortti. Kokeiltiin peliä missä vaatimus oli 16.. äänikortti ja emme saanet sitä toimimaan . Alkuperäinen kysymys heräsi kun mns ei havaitse minun ääntä vaikka miten yritän puhua siihen mikrofoni. Onko mahdollista osta tämä tarvittava äänikortti ,onnistuko sen "asentaminen " itse ?Ja mitä voisi maksaa ? Kysymykset saata olla aika ihmeellisiä mutta kun ei oikein ymmärrä näiden asioiden päälle .
ootko laittanut mikrofonin voimakkuuden säädöt kohdalleen? Kännistä->Ohjauspaneeli->äänet ja äänilaitteet->lisäasetukset
Mulla on sama ongelma , on testattu kaiken laisia testejä... Ei vaan tunnista ääntä "mesessä" ! Taitaa olla silleen mulla että jotenkin palomuurit estää , kun muuten toimii ilman netin välitystä.Miten saan vian korjattua ?
testatu on,ei minkänäköistä liikettä siihen ei tullut,kai se ei havainnut ääntä.Nyt nerot kaikki tällä sivulla : autaka ,kiitos ..
Palomuurin sulkeminen/vaihtaminen voisi olla hyvä vaihtoehto. Itel sygate esti äänen messengerissä, vaikka kuinka oli kaikki mahdollinen sallittu. Jos suljette muurin, niin muistakaa sulkea myös sen palvelu. Palvelu löytyy: Käynnistä -> Suorita -> services.msc (tämä muurin sulkeminen ei ole sitten suositeltavaa, että mielummin muurin vaihto) Onhan windowsin "palomuuri" suljettu?