Msn7.5 ja puhuminen ?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Miia1 16.11.2005.

1. Miia1

Miia1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Win XP /Msn 7.5 / ja en pysty jostain kummasta syystä puhua ,panoin F2 mutta se ei havannut ääntä.Kavereiten äänitystä kuulen.Mikrofoni+kuulokkeet ovat.kiitos avusta

2.  
  3. Miia1

Miia1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yritän nyt selitä vähäiseen tilannetta uudestaan. Tietokone ei ole kovin uusi (4v) ja siinä taita olla sisäänrakennettu äänikortti.
    Kokeiltiin peliä missä vaatimus oli 16.. äänikortti ja emme saanet sitä toimimaan .
    Alkuperäinen kysymys heräsi kun mns ei havaitse minun ääntä vaikka miten yritän puhua siihen mikrofoni. Onko mahdollista osta tämä tarvittava äänikortti ,onnistuko sen "asentaminen " itse ?Ja mitä voisi maksaa ?
    Kysymykset saata olla aika ihmeellisiä mutta kun ei oikein ymmärrä näiden asioiden päälle .

4. -Rumba-

-Rumba- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ootko laittanut mikrofonin voimakkuuden säädöt kohdalleen? Kännistä->Ohjauspaneeli->äänet ja äänilaitteet->lisäasetukset

5. oliko

oliko Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on sama ongelma , on testattu kaiken laisia testejä... Ei vaan tunnista ääntä "mesessä" ! Taitaa olla silleen mulla että jotenkin palomuurit estää , kun muuten toimii ilman netin välitystä.Miten saan vian korjattua ?

6. Miia1

Miia1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    testatu on,ei minkänäköistä liikettä siihen ei tullut,kai se ei havainnut ääntä.Nyt nerot kaikki tällä sivulla : autaka ,kiitos ..

7. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Palomuurin sulkeminen/vaihtaminen voisi olla hyvä vaihtoehto. Itel sygate esti äänen messengerissä, vaikka kuinka oli kaikki mahdollinen sallittu.

Jos suljette muurin, niin muistakaa sulkea myös sen palvelu. Palvelu löytyy:

Käynnistä -> Suorita -> services.msc

(tämä muurin sulkeminen ei ole sitten suositeltavaa, että mielummin muurin vaihto)

Onhan windowsin "palomuuri" suljettu?

Jaa tämä sivu