Juu, niin että minulle taisi tuommoinen msn-virus tulla kun hölmöyksissäni avasin linkin jonka kaverini lähetti minulle, koska luulin että hän olisi näyttänyt jotain minulle netistä. Se linkki oli jtn. "http://facebook-images.org/?photo=Omameseosoite" HUOM. Äläkokeile! Nyt mese kirjautuu sisään itsestään ja lähettelee tuota kyseistä linkkiä muille yhteystiedoille ja näppäimistöstä/hiirestä tulee epäaktiivinen välillä, joka varmaan johtuu juuri tuosta viestien lähettelystä. Ainiin vielä unohdin mainita että en onnistu aloittamaan uutta pikaviestikeskustelua kenenkään kanssa. Että mikä avuksi?
Ja vielä tuolla CCleanerissa Aina ajettavissa ohjelmissa näyttää olevan 3 epäilyttävää juttua.... ------Käytössä|Avain|Ohjelma|Tiedosto Koodi: Kyllä|HKLM:Run|yojagakiga|Rundll32.exe "C:/WINDOWS/system32/yosohede.dll",s Koodi: Kyllä|HKLM:Run|4452e6fc|rundll32.exe "C:/WINDOWS/system32/bovussuyo.dll",b Koodi: Kyllä|HKLM:Run|CPM4761d560|Rundll32.exe "C:/WINDOWS/system32/kivizazu.dll",a Sanoinpahan vaan ihan varmuuden vuoksi jos vaikka auttaisi.. ;P