Hei. tämä on Andy & John MSN:n Suunnittelijat. Anteeksi häiriö, mutta msn ollaan sulkemassa. Siksi, koska liian moni ymmärtämätön ihminen ottaa käyttöön kaikki nimemme ( Yksi henkilö tekee monta eri käyttäjää), meillä on enää 578 Eri nimeä jäljellä. Jos tahdot sulkea käyttäjän ÄLÄ LÄHETÄ VIESTIÄ ETEENPÄIN. Jos haluat säilyttää käyttäjän LÄHETÄ TÄMÄ VIESTI KAIKILLE LISÄÄMILLESI OSOITTEILLE. Tämä ei ole vitsi. Suljemme käyttäjät. Lähetä eteenpäin kiitos. SINÄ JOKA ET LÄHETÄ TÄTÄ VIESTIÄ ETEENPÄIN, KÄYTTÄJÄSI SULJETAAN JA SINULLE MAKSAA £10.00 JATKOSSA KÄYTTÄÄ OHJELMAA. LÄHETÄ KAIKILLE LISÄÄMILLESI HENKILÖILLE. NYT TIEDÄT MITÄ TEHDÄ. ÄLÄ TOIMITA TÄTÄ ETEENPÄIN tai TOISTA. KOPIOI KOKO SÄHKÖPOSTI. MENE TAKAISIN SAAPUNEISIIN JA KLIKKAA UUSI JA LIITÄ. KIITOS HUOMIOSTANNE. Hei kaikki, Minä en normaalisti lähetä tälläista tavaraa eteenpäin, mutta olen katsonut internetistä ja se on totta. 1.11 lähtien Meidän pitää maksaa MSN:n ja sähköpostin käytöstä kunnes lähetämme tämän ainakin 18 henkilölle lisäämiimme osoitteisiin. Tämä ei ole vitsi, jos ette usko minua niin menkää osoitteeseen *roskaa* ja katsokaa itse. Kuitenkin, kun olette lähettäneet tämän vähintään 18 henkilölle msn äijänne muuttuu siniseksi.Pyydän, Kopioi ja liitä, älä lähetä edelleen, koska ihmiset eivät yleensä välitä siitä. Kiitos huomiostanne. mitä mieltä olette tollasista viesteistä
Hahaa, sata prosenttista paskapuhetta. "Jos sulla ei ole 18 tyyppiä listassasi niin et saa käyttää ohjelmaa ilmatteeksi". Huokaus.