MSN Messengerin siirtonopeuden hitaus

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Cacomuco 21.05.2007.

  1. Cacomuco

    Cacomuco Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2007
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä johtuu, että vaikka koneeni muuten on aika pirteä, eikä anti-spyware-ohjelmatkaan ole löytäneet mitään ongelmia koneeltani, MSN Messengerini siirtonopeus tiedostoja jaettaessa on aivan naurettavan hidas? Esim. yhden n. 3 mb:n mp3:n siirtäminen saattaa kestää helposti 20 minuuttia. Osaako kukaan siis kertoa, mistä hidas siirtonopeus johtuu? Koitin hetkeksi ottaa palomuurinkin pois päältä, mutta se ei näyttäyt vaikuttavan asiaan mitenkään...
     
  2.  
  3. BlasterX

    BlasterX Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2006
    Viestejä:
    1,483
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minulla ilmeni joskus samanlaista ohjelmaa, kun kaverini käytti erilaista ohjelmaa kuin minä. Minulla oli Trillian ja kaverilla MSN messenger ja siirtonopeus oli ~3kb/s. Kun kaverini vaihtoi Trillianiin, kasvoi siirtonopeus aina 100kb/s asti.

    Onko samanlainen tilanne siellä päässä?

    Edit: Vältä jatkossa kirjoittamasta kahta kertaa samaa viestiä eri ketjuille. Viestiisi vastataan luultavasti jokatapauksessa. Säännöt.
     
    Viimeksi muokattu: 21.05.2007
  4. Cacomuco

    Cacomuco Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2007
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heti alkuun: anteeksi, että laitoin viestiketjun kahteen eri paikkaan. Tämä johtui ihan siitä, että luulin laittaneeni viestin alunperin väärään paikkaan ja koitin sitten korjata erhettäni. Mutta totta, kai siihen vastataan joka tapauksessa vaikka olisikin vähän väärässä lokerossa.

    Niiiiiiin, siis.... Mikä on Trillian? Siihen en osaa sanoa mitään, mutta tosiaan vanhalla messengerillä ei ollut tätä ongelmaa, silloin kokonaiset levyt tms. vaihtoivat omistajaa ihan hetkessä. Hmmm.... auttaisikohan jos kaivaisi jostain esiin jonkun vanhan messengerin version?
     

Jaa tämä sivu