Elikkäs mun sisko haluu välttämättä käyttää MSN Messengeriä ja siinä tulee mukana spywaree ja muuta mukavaa, josta mä tietenkään en oo niin ilonen. Eli oisko tohon mitään ratkasua että sisko vois käyttää sitä, mutta kone pysys puhtaana? Vaikka joku Messenger lite tms? En usko et sisko oppii käyttää mitään vaikeempia ohjelmia joten mielellään jotain yksinkertasia. Kiitos.
No Lop oli tullu ja jotain 3 eri toolbaria ja muuta paskaa. Messenger Plussan mukana ainakin tulee ja ilmeisesti tavallisen messengerinkin, koska poistin noi ja messenger plussan ja sit kun sisko asenti pari päviää myöhemmin tavallisen MSN Messengerin ni noi tuli takas.
Ei mulla ainakaan mitään tullut,msn msg 7.0b, ruksit vaan pois kaiken maailman toolbaareista, jotka eivät ole spywarea...
Ei todellakaan tule spywarea messengerin mukana. Tuo toolbar on tullut messenger plussasta. Mutta sitähän ei ole pakko asentaa. Se kysyy kyllä selkeästi asennuksen aikana että haluatko tukea ohjelmaa ja asentaa sen ylimääräisen palkin.
Tavallisen mesen mukana ei tosiaan tule noita, kyse on siitä että nuo plussan kylkiäisinä koneelle asentuneet kiusankappaleet ovat omia kokonaisuuksiaan joihin itse plussan poistaminen ei vaikuta ja osa niistä on vieläpä tavallista sitkeämpiä. Asiasta on ollut täällä puhetta laajemminkin, kokeile searchia hakusanalla swizzor niin pitäisi tärpätä - joskaan en muista käsiteltiinkö noita LOPin sontia samassa yhteydessä.