kun tossa messengerissä on se hotmail sähköposti juttu, niin saisiko sitä mitenkään toimimaan mozilla firefoxin kanssa. Vai onko tämä joku katala microsoftin monopoli suunnitelma, oon laittanu mozillan defaultiks ja poistanu explorerin ja kahlannu noi mese-asetukset läpi.(käyttis on XPpro)
Oliko se ie:n poisto nyt ihan viisasta? Windows updatea ei muilla selaimilla voi käyttää. Voi olla että se toimimattomuus liittyy sen explorerin poistoon. Messenger voi käyttää samoja palikoita mitä siinä oli. Siinä tyhmä veikkaukseni...
Exploorerin poisto taitaa olla aika lailla mahdottomuus. Ainakaan minun tietääkseni ei ole mahdollista laittaa hotmailiä (messangerin yhteydessä siis) avautuvaksi muihin selaimiin kuin Explooreriin. Sitä päivää odotellessa kun Mikkisofta tukee muitakin kuin vain omia tuotteitaan.
vaikka se on paska ei sitä kannata poistaa noin niinkun just ton takia... wintoosan osat eivät enää toimi.
Ei toi Mese+Firefox yhdistelmä tule toimimaan...pahoittelen. Vaihdoin itse ICQ:n ja Mesen Trillianiin. Siinä toimii hotmail Firefoxiin ja samalla pääsi yhdestä ohjelmasta eroon. XPLitellä on kiva leikkiä mutta ongelmia voi olla tiedossa. Tosiaan MS on sanonut että IE:tä ei voi ottaa pois XP:stä...ja paskat XPLitellä lähtee todella kevyesti monta turhaa softaa XP:stä.