Msn Messenger & D-Linkin routteri

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi herkkis 23.06.2005.

1. herkkis

herkkis Guest

Eli ongelma on että kaikki ei aina saa mun viestejä meses vaikka mä saan kaikkien muitten :( Reititin on D-Link DSL-G604T ja olen avannut sieltä tarvittavat portit ja laittanut UPnP päälle mut se pitäs vielä erikseen aktivoida winukasta mutta mistä täältä. Auttaa nyyppää :)

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Väittäisin että kyseessä on messenger bugi. Eli vika ei todennäköisesti oo sun laitteis, vaan siinä mesessä. Onko uusin versio?

4. herkkis

herkkis Guest

Uusin mese. Mut meses ei voi olla vika koska toi ongelma ilmeni boksin tultua toho väliin :O

5. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Katkeileeko netti samalla tavalla? Onko XP:n palomuuri käytös? Entä joku muu palomuuri softa?

Edit: Ja mikä purkki siinä ennen oli kun se toimi? Onko mahdollista kokeilla sillä entisellä?

Viimeksi muokattu: 23.06.2005
  6. herkkis

herkkis Guest

Netti ei katkeile ollenkaan. XP palomuuri on poistettu käytöstä. F-secure Internet Security 2005 on määritetty päästämään mese läpi.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.06.2005
  7. herkkis

herkkis Guest

Vanha lootahan oli joku nokia normi adsl modeemi. Ja se on jo myyty tai jotakin tiedä mihi on faija sen vieny. :/

8. herkkis

herkkis Guest

Mietin että mistä ton universal plug and playn saa winukasta jostain päälle. se pitäis joittenki ohjeitten mukaan olla päällä jos d-linkistäki on aktivoitu.

9. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Jep jep... En vain oo ikinä kuullu et tuo reititin aiheuttais katkoksia meses. Yleensä vika on ihan jossain muualla. Vaikka eipä se toki mikään mahdottomuus ole, että tuo purkki siinä haittais jollain tapaa.

10. herkkis

herkkis Guest

11. herkkis

herkkis Guest

Vielä tähä saa ketjuu ku viitti turhia ketjuja alottaa koko aika. Että haittaakohan tää kyseinen laite ton emulen kans? Alkanu imut kestää 5 kertaa enempi.

12. uneton

uneton Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jaa.. mulla tekee mesen 7 versio ihan samaa.viestit ei välillä lähde mihinkään mutta tulee kaikki.voi mennä ihan kesken keskustelunkii jumii.uudellenkirjautuminen auttaa heti.mutta vain hetkeksi.epäilen että toi f-secure estää jotaa vaikka mese on sallittu.tai sit pikkuvika uudessa versiossa..asensin takas 6.2 se toimii ok.

Jaa tämä sivu