Moro. Olen tässä katellut pitkään ja hartaasti pöytätietokoneista läppäreihin, kun uutta konetta olen hankkimassa, suurimmasi osaksi pelailuun ja peruskäyttöön. 1000 euroa on minnulle ehdoton maksimi. Olen törmännyt tälläiseen: http://www.gigantti.fi/product/tiet...IGT683DX639/msi-15-6-kannettava-gt683dx-639ne <-- Onko kellään tästä mallista kokemuksia (+ ja - ?). Koneen olisi kiva pyörittää vaikkapa Battlefield 3 ongelmitta, sulavasti ehkä jopa maxed out. Tämä läppäri homma tuli nyt vain mieleen kun tuon huomasin. Jos ei kokemuksia ole, osaatteko kertoa mallista jotai hyödyllistä? Kiitos
Maxed out - on sellainen tunne että saisi olla joko tehokkain yksittäisgrafiikkaprosessori tai joku SLI/Crossfire tuplakorttisysteemi että onnistuisi kunnolla. 570M on kyllä aika ok mutta pöytäkoneessa vastaavaa edustavat esim. HD 4870, GTS 450, GTX 550 ti on jo selvästi nopeampi.
Aijahaa, no kai mä mielummin laitan ne rahat kunnon pöytäkoneeseen, ja osat tietty erikseen ostettuna niin saa jo 800 eurolla tosi hyvän myllyn . Tähän väliin, mitä mieltä olet mindfactory:sta komponenttien tilaamisesta (Saksasta) ? Ja entä takuut siellä? - GTX 570 Phantom ja i5-2500k - Pyöris hyvin täysillä esim bäfä? Kiitos Edit: Niin meinasin kaikki asetukset täysillä sulavasti<<(maxed out)>> vai eikö olekkaan näin?