Olen ajatellut ostaa kyseisen emolevyn ja mietin sitten että onkohan sillä yhteensopivus ongelmia. Kaverillani on Gigabyte GA-7VAX -emolevy ja hän on huomannut emolevyllänsä olevan yhteensopivuus ongelmia Gainward GeForce4 Ti-4200 kortin kanssa (3D Mark 2001-SE ennen ~10 000, nyt ~7000. Kuulin myös jostain että MSI:n emolevyillä on ollut ongelmia GeForce korttien kanssa ja ennenkuin menen ostamaan 350€ GF4 Ti-4600 kortin haluaisin tietää onko MSI KT4 Ultra emolevyllä yht.sop. ongelmia GF4 Ti korttien kanssa.
Itse olen huomannut ongelmia sen jälkeen, kun olen päivittänyt bios:in ja MSI:n emon ajurin. Mutta saanut toimimaan ne kun laittanut asetukset kohdilleen. Bios:in vakio asetukset ei aina välttämättä toimi. Näytönohjain on GF..
Mikä MSI:n emolevy ja GeForce sulla on? Mietin tuos juuri että MSI valmistaa GeForce(ainakin GF 4 Titanium sarjan) kortteja niin luulisi että MSI:n emolevyt olisivat yht.sop. GeForce 4 Titanium korttien kanssa, mutta juttuu on kuulunu. Toisin kuin kaverillani on Gigabyten valmistama emolevy ja Gigabyte ei valmista GeForceja mutta Radeoneja se valmistaa. Eli siitä voisi päätellä minkä takia kaverillani on vaikeuksia saada GeForce toimimaan taydellä teholla Gigabyten valmistamalla emolevyllä. Hän aikookin ostaa Radeon 9700 Pro:n. Elikkä kannattaisko ostaa MSI KT4 Ultra emolevy ja PNY Verto GeForce4 TI-4600 / Creatice 3D Blaster GeForce4 TI-4600 tietäen että ne toimivat yhdessä. Olisiko kellään tietoa tuosta?