Jepulista, mul o tommonen NÄYTTIS ja täsä vähän arveluttaa että uskaltaako tota ytimen väylää nostaa esim 650/675 alueelle ilman että tää kärähtää ja nouseeko näytönohjaimessa muistien taajuus samalla kun nostaa ytimen taajuutta? Ja tarviiko jännitteitä muuttaa jostain? Täl hetkel taajuudet Ydin: 575 Muistit 850 Lämmöt idlenä noin 48-50. Vakio jäähdytin. Jos nostan taajuutta esim rivatunerilla niin tallentuuko se taajuus sinne vai tarviiko mun joka bootin jälkeen nostaa se takas siihe lukuun? Onko tähän tulossa jotain uutta biossia missä parempi suorituskyky?
Moi. Miä olen ajanut 3D markil tän mun asus kortin vakaana 675/1060 kelloilla... ja ne on sellaset 24/7 kellot että toimii kyllä ainakin tämä kortti! Kannattaa kokeille vaikka ensin 600/925 kelloja ja siitä nostaa vaikka 650/1000 kelloille. koko ajan lämpöjä tarkkaillen!! Sun pitää tallentaa kellot ja laittaa rivatuner käynnistymään winukan mukana niin silloin kellot toimii heti kun koneen avaa, mutta ei kannata mitään 675/1060 kelloi pitää, koska se rasittaa korttia, jolloin elin ikä lyhenee!
Täytyypi nostaa kellot vaan siksi aikaa kun pelaa crysistä että pyörii paremmin =) Mitkä lämmöt sulla on lepo/rasitus tilassa vakio/ylikelloilla?
Mulla on vakio kelloilla ~54C rasituksessa ja 675/1060 kelloilla korkeintaan 66C, tämä sen takia koska minulla on zalman vf-1000 cooleri tässä...
mihin paikkaan se zalmannin cooleri pistetään siinä näytönohjaimessa?? pitääkö ottaa edellinen (vakiojäähy) pois vai tuleeko se sinne toiselle puolelle?
Luulen että otetaan taltta toiseen ja ruuvvari toiseen kouraan ja sit aletaa hommii. Eli se kansi pois siitä päältä ja sit kiinnitetää se uus sinne johki koloihi. schnappi oliko siel valmiit kiinnike paikat ja saiko sen kannen takas siihe päälle?
Ok. koska on ylikellot! Noniin eli coolerista Eli ei vaihdeta Pelkää tuuletinta vaan koko höskä tässä vf-1000 ja sitten pitää laittaa 8800 sarjaan vielä RHS88 siili, koska pelkkä cooleri ei riitä jäähdyttämään muisteja ja HSI-piiriä... tässä RHS88 siili Eli siis koko cooleri vaihdetaan... tässä vaan se huono puoli, että takuu menee kun sen vaihtaa!
olen lukenu että vakio gt:ssä on lämmöt rasituksessa noin 90 astetta eli oisko sit järkevämpää ostaa gts ku siinä kuulema pysyy lämmöt alempana
tai sitten ostaa mieluummin uusi tuuletin tai tehdä jonkun noista tuolla: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/590287 mainitsemistani virityksistä kun maksaa enemmän huonommasta kortista?
Tätä suosittelen itsekin, koska ei ole mitään järkeä maksaa huonommasta kortista noin "paljoa", koska halvemmalla saa enemmän